סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אלון מאסק ינואר 2023
אלון מאסק (צילום: Marlena Sloss/Bloomberg)

באמצע הלילה: מאסק הזכיר לעובדי טוויטר שהם חייבים לעבוד מהמשרד

לפי דיווח בביזנס אינסיידר, הבעלים של הרשת החברתית שלח מייל בשעה 2:30 לפנות בוקר שמזכיר לעובדים את מדיניות החברה, לפיה העבודה מהבית אינה אופציונלית

אלון מאסק שלח מייל באמצע הלילה לעובדים בטוויטר, ובו הזכיר להם את מדיניות העבודה מהמשרדים של החברה, כך לפי דיווח באתר ביזנס אינסיידר.
"אלון מאסק שלח לעובדי טוויטר מייל בשעה 2 וחצי לפנות בוקר ואמר להם שהעבודה מהמשרדים היא לא אופציונלית", צייצה בטוויטר זואי שיפר, עורכת באתר Platformer. לדבריה, מאסק, שרכש את פלטפורמת המדיה החברתית בסוף אוקטובר, כתב כי המטה בסן פרנסיסקו היה "חצי ריק אתמול". עם זאת, מאסק צריך לקחת בחשבון שפיטר אלפי עובדים בחודשים האחרונים, ולפי ההערכות, מצבת כוח האדם מסתכמת כעת ב-1,300 עובדים.
מטוויטר לא התקבלה תגובה לדיווח. הסיבה כנראה קשורה לכך שבשבוע שעבר פוטרו עובדי מחלקת התקשורת, והתשובה האוטומטית לכל מייל שנשלח הוא האימוג'י של קקי.
זו לא הפעם הראשונה שמאסק שולח מיילים בנושא בשעות הקטנות של הלילה. כך למשל בנובמבר הוא שלח בשעה 02:39 מייל שבו הודיע לעובדים שאינם מורשים יותר לעבוד מהבית. באופן כללי הוא לא חסיד של עבודה מהבית. במאי בשנה שעברה חייב את כל עובדי טסלה לשוב למשרדים או לחפש עבודה אחרת. לטענתו של מאסק, המעבר לעבודה מהבית במהלך המגפה "הטעה" אנשים לחשוב שאינם צריכים לעבוד קשה, טענה שהופרכה על ידי כלכלנים.
בדומה לגישה של מאסק, לפי הדיווחים, גם באפל מזהירים עובדים שלא מגיעים למשרד לפחות שלוש פעמים בשבוע. ענקית הטכנולוגיה עוקבת אחר הנוכחות של העובדים, והזהירה כי תנקוט צעדים נגד עובדים שלא יגיעו מספיק.