סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

תפוח בדבש: אפל צפויה לדווח הלילה על הרבעון החזק בתולדותיה

ענקית הטכנולוגיה של טים קוק תגיש ב-23:30 (שעון ישראל) את הדו"ח לרבעון הרביעי של 2021, בו היא תדווח על הכנסות של 118.3 מיליארד דולר, לעומת 111.4 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. בראש רשימת המוצרים שאפל מכרה השנה נמצא, כצפוי, האייפון 13

הרגע המסקרן מתקרב: אפל תמסור הלילה את תוצאות הרבעון הרביעי של 2021, שאמור להיות, לפי ההערכות, רבעון המוצלח ביותר בהיסטוריה של החברה.
ביאהו פייננס דיווחו כי לפי תחזיות האנליסטים, אפל תדווח על הכנסות בגובה 118.3 מיליארד דולר עבור הרבעון. הנתון הזה ייצג את ההכנסות הרבעוניות הגבוהות ביותר אי פעם עבור אפל, כ-7 מיליארד דולר מעל ה-111.4 מיליארד דלר שעליהם דיווחה ברבעון המקביל שנה קודם לכן.
המוצרים החדשים שנמכרו ברבעון הרביעי כוללים את דגמי אייפון 13, סדרת דגמי אפל ווטץ' 7, הדור השישי של האייפד מיני, הדור התשיעי של האייפד, הדור השלישי של האיירפודס והדגמים המעוצבים מחדש של מקבוק 14 ו-16 אינץ'. אפל גם השיקה את ה-HomePod מיני בשלושה צבעים חדשים ומטלית ליטוש.
מאז פרוץ המגפה, אפל, החברה הראשונה בהיסטוריה שהגיעה לשווי של 3 טריליון דולר, מדווחת על הכנסות גבוהות, שכן המכשירים והשירותים שלה היו בביקוש גבוה במיוחד נוכח המעבר של רבים לעבודה מהבית וההגבלות החברתיות בשנתיים האחרונות.
הדו"ח יתפרסם הלילה בשעה 23:30 שעון ישראל (13:30 שעון סן פרנסיסקו) ולאחר מכן יקיימו המנכ"ל טים קוק וסמנכ"ל הכספים לוקה מאזטרי שיחת וידיאו עם אנליסטים. כפי שנהגה מאז תחילת הקורונה, אפל לא סיפקה תחזית משל עצמה לרבעון.