סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
אפיק רוכשת את יוצרת "גיטאר הירו" כדי להכניס מוזיקה לפורטנייט

אפיק הודיעה על רכישת מפתחת המשחקים הרמוניקס תמורת סכום לא ידוע. זו הרכישה השישית של החברה מתחילת השנה. בעת האחרונה, אפיק הפיקה חוויות מוזיקליות בפורטנייט, כמו הופעות של אריאנה גרנדה וטראוויס סקוט

אפיק גיימס (Epic Games), יצרנית פורטנייט, הודיעה אתמול (ג') על רכישת הרמוניקס (Harmonix), החברה שפיתחה את המשחקים המוזיקליים הפופולריים "גיטאר הירו" (Guitar Hero) ו"רוק בנד" (Rock Band). שתי החברות לא חשפו את סכום העסקה.
הרמוניקס הבטיחה לשחקנים כי החברה תמשיך לשחרר חבילות הרחבה (DLC) ל"רוק בנד 4" ואירועים במשחק "פיוזר" (Fuser), שבו שחקנים נכנסים לנעליו של דיג'יי. בה בעת, הרמוניקס אמרה כי תיצור "חווית משחק ומסעות מוזיקליים" עבור פורטנייט, משחק הדגל של אפיק. הרמוניקס גם הבטיחה כי כל משחקיה יישארו זמינים לרכישה בחנות המשחקים "סטים" (Steam) ולא יהפכו להיות אקסקלוסיביים לחנות המשחקים של אפיק.
"הרמוניקס תמיד שאפה ליצור את חוויות המוזיקה האינטראקטיביות האהובות בעולם, ובזכות הצטרפות לאפיק - נוכל לעשות זאת", מסר אלכס ריגופולוס (Alex Rigopulos), יו"ר ואחד ממייסד החברה. בשנתיים האחרונות, קומץ אמנים כמו אריאנה גרנדה וטראוויס סקוט ערכו מופעים מוזיקליים במרחב הווירטואלי מול עשרות מיליוני שחקנים, כחלק מהרחבת המטא-וורס של פורטנייט.
1 צפייה בגלריה
Guitar Hero 3
Guitar Hero 3
Guitar Hero 3
(Harmonix)
"מוזיקה כבר מקרבת מיליוני אנשים בפורטנייט", אמר אלן טסקן (Alain Tascan), סגן נשיא פיתוח המשחקים של אפיק גיימס. "יחד עם הרמוניקס נוכל לשנות את האופן בו שחקנים חווים מוזיקה, ממאזינים פסיביים למשתתפים פעילים".
אפיק החלה במסע רכישות בשנים האחרונות, שש מתוכן מתחילת 2021. חלק מהרכישות הבולטות הן סיוניקס (Psyonix), מפתחת המשחק "רוקט ליג" (Rocket League) בשנת 2019; בחודש מרץ השנה, רכשה אפיק את מדיהטוניק (Mediatonic), שיצרה את הלהיט "Fall Guys". "רוקט ליג" לבסוף הפך למשחק אקסקלוסיבי בחנות של אפיק, בעוד ש-"Fall Guys" נותר לעת עתה זמין גם ב"סטים".