סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אינסייט פרטנרס גייסה 20 מיליארד דולר להשקעות בחברות תוכנה

עד היום השקיעה אינסייט בכ-75 חברות ישראליות כאשר בין הבולטות ביניהן, ארמיס סקיוריטי, מאנדיי, ג'ויטיונס, לייטריקס ואחרות. טדי ורדי שותף בקרן, " אנחנו מחפשים מנהלים מעולים בעולמות התוכנה, בכל שלב שבו הם נמצאים בתהליך הצמיחה שלהם"

אינסייט פרטנרס, המשקיעה הגדולה ביותר בחברות תוכנה ישראליות הודיעה היום על גיוס של 20 מיליארד דולר להשקעות בחברות תוכנה. הגיוס נחלק על פני שתי קרנות שסך הגיוס שלהן הוא כאמור 20 מיליארד. הקרן השנייה היא קרן במתכונת של השקעה משותפת עם הראשונה כאשר חלק מהונה יוקדש לרכישת אחזקות משמעותית יותר בחברות (buyout). הקרן מדווחת שזו הקרן הגדולה ביותר שלה עד היום ואחת הקרנות הגדולות שגויסו עד היום להשקעות בתוכנה. מטה אינסייט פרטנרס נמצא בניו יורק ויש לה משרדים בלונדון, תל אביב ופאלו אלטו. לקרן יש כיום גם שני שותפים ישראלים: ליעד אגמון וחגי שוורץ.
עד היום, כך על פי IVC, השקיעה אינסייט בכ-75 חברות ישראליות כאשר בין הבולטות ביניהן, ארמיס סקיוריטי, מאנדיי, ג'ויטיונס, לייטריקס ואחרות. סכום הכספים המנוהלים על ידי הקרן עומד על 90 מיליארד דולר. הקרן מדווחת שחלק נכבד מההשקעה בקרנות הנוכחיות הגיעה מעובדי אינסייט. הקרן אינה מפרטת את סכומי ההשקעה אך מציינת שהם המשקיע הגדול בגיוס.

1 צפייה בגלריה
טדי ורדי שותף ב קרן אינסייט פרטנרס
טדי ורדי שותף ב קרן אינסייט פרטנרס
טדי ורדי שותף ב קרן אינסייט פרטנרס
(אינסייט)

אינסייט משקיעה 5 עד 500 מיליון דולר ויותר בכל חברה, עם יכולת להשקיע משלבים מוקדמים ועד ההנפקה ."אינסייט משקיעה בחברות משלב הצמיחה שלהן עד לשלב ההנפקה ואחריו. אנחנו מחפשים מנהלים מעולים בעולמות התוכנה, בכל שלב שבו הם נמצאים בתהליך הצמיחה שלהם", אמר לכלכליסט טדי ורדי שותף בקרן.
ורדי אינו מתרגש מהירידות בשווקים והסנטימנט השלילי בשוק ואומר, "כקרן המשקיעה בחברות תוכנה ב-25 השנים האחרונות, יצא לנו לראות את תנאי השוק משתנים – היינו עדים להתלהבות גדולה והיינו שם גם כשהיא ירדה. עם זאת, אנחנו מאוד נרגשים מהזדמנויות הצמיחה שאנחנו מזהים בתעשייה בהסתכלות קדימה על השנים הבאות. תוכנה היא תחום עמיד וזה נכון במיוחד בישראל, שהיא מקור גדול ליזמים ויזמיות שרק הולך ומתרחב.