סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת השיווק הדיגיטלי SKAI (לשעבר קנשו) מפטרת 30 עובדים

העובדים המפוטרים, המהווים 4% מכלל העובדים בחברה, הם בעיקר אלה שהגיעו אליה מחברת סיגנלס, אותה רכשה קנשו ב-2020. "נוכח המצב בשווקים וההאטה הכלכלית בשוק העולמי נאלצה החברה לבצע מהלך התייעלות רוחבי"

חברת ההייטק SKAI, לשעבר קנשו, אחת החברות הוותיקות בהייטק הישראלי שעוסקת בשיווק דיגיטלי, מפטרת כ-30 עובדים, כך נודע ל"כלכליסט". העובדים המפוטרים מהווים 4% מכוח האדם שלה.
רוב המפוטרים מגיעים מחברת סיגנלס, אותה רכשה קנשו בסוף 2020. בעת הרכישה העסיקה קנשו 600 עובדים ועם סיגנלס, הישראלית גם היא, הגיעו 80 עובדים נוספים. כעת החליטה הנהלת SKAI על קיצוץ שיתמקד בעיקר בצוותים של סיגנלס. סיגנלס שהוקמה ב-2009 גייסה 55 מיליון דולר עד שנמכרה.
מ-SKAI נמסר בתגובה: "נוכח המצב בשווקים וההאטה הכלכלית בשוק העולמי נאלצה החברה לבצע מהלך התייעלות רוחבי, מתוך אחריות שתבטיח את המשך הצלחתה על מנת לשמור על רווחיות ותחרותיות. צעד זה נעשה בלב כבד והחברה עושה את מירב המאמצים למזער את הפגיעה בעובדים".
הפיטורים מגיעים בהמשך לשורה של הודעות דומות מתחילת השבוע החל מסגירת סולוטו על 120 עובדיה בתחילת השבוע ועד פיטורי עשרות עובדים בחברות הציבוריות פייבר ואאוטבריין שנסחרות בוול סטריט.