סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אקסוניוס גייסה 200 מיליון דולר לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר

את הגיוס הגדול לחברת הסייבר הישראלית שפיתחה פלטפורמה לניהול ואבטחת מכשירים המחוברים לרשתות ארגוניות הובילה קרן Accel. מנכ"ל אקסוניוס דין זיסמן: החברה תהיה מוכנה להנפקה במהלך השנתיים הקרובות

חברת הסייבר הישראלית אקסוניוס (Axonius) גייסה 200 מיליון דולר לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן Accel והשתתפו בו גם סילבר לייק ומשקיעים קיימים בחברההכוללים את בסמר ונצ'ר פרטנרס, ICONIQ Capital ו-Alkeon Capital Management.
הגיוס הקודם של החברה נערך לפני שנה לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר. בשנה שעברה מכרה קרן YL את אחזוקתיה באקסוניוס ב-270 מיליון דולר לאחר השקעה של 25 מיליון דולר בלבד. מנכ"ל החברה דין זיסמן אמר כי החברה תהיה מוכנה להנפקה בשנתיים הקרובות.
1 צפייה בגלריה
מגזין יום העצמאות מנכל אקסוניוס דין זיסמן
מגזין יום העצמאות מנכל אקסוניוס דין זיסמן
מנכ"ל אקסוניוס דין זיסמן
(צילום: תומריקו)
אקסוניוס היא פלטפורמה מקיפה לניהול ואבטחת מכשירים המחוברים לרשתות ארגוניות, שמעניקה לארגונים קטלוג נכסים מקיף, חושפת פערים בכיסוי של פתרונות האבטחה הקיימים, ומאמתת ואוכפת מדיניות אבטחה באופן אוטומטי.
היא יכולה לבצע אינטגרציה עם יותר מ-300 פתרונות אבטחה וניהול, וניתן לפרוס אותה בתוך דקות ולשפר את כיסוי האבטחה באופן מיידי. מייסדי החברה, בנוסף למנכ"ל זיסמן, הם עופרי שור (סמנכ"ל) ומור אבידור ברטוב (סמנכ"ל טכנולוגיה).