סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי GrowthSpace, מימין: עומר גלס, יצחק קידר, דן טרנר
מייסדי GrowthSpace, מימין: עומר גלס, יצחק קידר, דן טרנר (צילום: כנרת ריפקינד)

מפתחת את העובדים מקצועית ואישית: GrowthSpace גייסה 25 מיליון דולר מאורן זאב

החברה הישראלית שפיתחה פלטפורמה לחיבור בין עובדים למנטורים ולמומחים בתחומים שונים גייסה עד כה 44 מיליון דולר בסך הכל ומעסיקה 70 עובדים. "אנו חווים דרישה חזקה מאוד לפתרונות שלנו, עם גידול של פי 5 בהיקף המכירות השנתי בשנה האחרונה"

הסטארט-אפ הישראלי GrowthSpace גייס 25 מיליון דולר בסבב B בהובלת Zeev Ventures קרן ההשקעות של אורן זאב. המשקיעים מסבב הגיוס הקודם, קרן ורטקס ומיקרוסופט, השתתפו גם בסיבוב הנוכחי, שמביא את סך ההשקעות בחברה ל–44 מיליון דולר.
הפלטפורמה שפיתחה החברה מחברת בין עובדים למנטורים, מאמנים, מומחי תוכן ומנחי קבוצות מובילים בתחומם. הפתרון מוטמע לרוב בתוכניות ״טאלנטים״, תוכניות מנהלים או תוכניות פיתוח אישי לכלל העובדים. סבב הגיוס הנוכחי נועד לתמוך בצמיחה הגלובלית של החברה, בהמשך פיתוח הטכנולוגיה, בהרחבת כוח האדם בישראל ובעולם, ובהאצת תהליכי השיווק והמכירה בשווקים השונים.
בין לקוחות החברה ניתן למנות את Microsoft, Siemens, J&J, EY, Tim Hortons, CheckPoint, Whitesource, Zoominfo, נטפים וטאבולה. החברה עסיקה 70 עובדים, מתוכם 50 בישראל.
1 צפייה בגלריה
אורן זאב חדש
אורן זאב חדש
אורן זאב
(צילום: לימור אדרי)
עומר גלס, מנכ"ל ומייסד שותף של GrowthSpace, אומר לכלכליסט: "אנו חווים דרישה חזקה מאוד לפתרונות שלנו, עם גידול של פי 5 בהיקף המכירות השנתי בשנה האחרונה. בנוסף, בנינו רשת של 1,500 מומחים ביותר מ–50 מדינות ואנחנו מצפים להמשך הרחבת הפעילות וההשפעה שלנו בעתיד".
"בתקופות אי-ודאות, אני סלקטיבי מאוד בהשקעות שאני בוחר לבצע", מוסיף אורן זאב, מייסד קרן Zeev Ventures. "מעולם לא היה חשוב יותר עבור מעסיקים להתמקד בעובדים שלהם ולחבר את ההתפתחות המקצועית שלהם לביצועים עסקיים. אני משקיע בתחומים בהם אני רואה פוטנציאל אמיתי לחדשנות".