סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
איור הפוליטיקה של וי כחול
וי כחול. מוענק בהצדעה למי שמשלם 8 דולר בחודש (איור: יונתן פופר)

היתר חפירה: מנויי טוויטר בתשלום יוכלו לפרסם ציוצים של 4,000 תווים

הרשת החברתית של אלון מאסק הודיעה כי משתמשים בעלי וי כחול לא יוגבלו עוד ל-280 תווים ולא ייאלצו להעלות סדרת ציוצים ארוכה במקרה שיהיה להם הרבה מה לומר. בנוסף, כמות הפרסומות המוצגות בפניהם תיחתך בחצי

בטוויטר הודיעו כי יאפשרו למשתמשים בתשלום לפרסם ציוצים ארוכים יותר, כך לפי דיווח באתר TechCrunch. פירוש הדבר הוא שהמשתמשים בעלי הווי הכחול, מינויים בתשלום, לא יוגבלו ל-280 תווים ויוכלו לפרסם פוסטים באורך של עד 4,000 תווים. בפיד, כלל המשתמשים יוכלו לראות את 280 התווים הראשונים של הציוצים האלה וניתן יהיה ללחוץ על "המשך קריאה" כדי לקרוא את כל הציוץ.
בחברה ציינו עוד כי בכוונתם להפחית בקרוב במחצית את הפרסומות המוצגות למנויים. הבעלים אלון מאסק כבר טען בעבר כי התוכנית היא להציע חבילת מינויים יקרה יותר ונטולת פרסומות. עוד קודם לכן, בטוויטר אפשרו לבעלי הווי הכחול לפרסם סרטונים באורך 60 דקות.
תוכנית המנויים של הווי הכחול מתרחבת גם להודו, לברזיל ולאינדונזיה, כך שהחבילה מוצעת כבר ב-15 שווקים. בהודו, המינוי עולה 650 רופי (7.87 דולר) בחודש - מחיר הגבוה מזה של חבילות מינויים בפלטפורמות כמו יוטיוב, ספוטיפיי ואפל מיוזק, שעולות כולן פחות מ-4 דולר בחודש. לשם השוואה, חבילת המינויים היקרה ביותר של נטפליקס, המאפשרת לצפות בשירות הסטרימיג באיכות 4K בארבעה מכשירים, עולה גם כן 650 רופי בחודש.