סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

נטפליקס מחפשת את המנהל שיוביל אותה לתוך עולם הגיימינג

ענקית הסטרימינג נמצאת בשיחות עם מספר מנהלים בכירים בתעשייה בשאיפה לפתח שירות בסגנון אפל ארקייד - ספרייה של משחקים הזמינה בעבור דמי מנוי. לפי נטפליקס, היא מתעניינת גם בהפקת תוכן טלוויזיוני אינטראקטיבי כמו Black Mirror: Bandersnatch

נטפליקס מתרחבת לתחום הגיימינג? כשנתיים אחרי האמירה המצוטטת רבות מהדו"ח הרבעוני שלה, שלפיה התחרות שלה היא לא HBO אלא פורטנייט (ציטוט שבהקשר המקורי שלו, יש לציין, נאמר כעקיצה כלפי HBO), בסוף השבוע דווח כי נטפליקס פנתה למספר "מנהלים בכירים בתעשיית הגיימינג" במטרה למצוא את המועמד שיוביל התרחבות עתידית של ענקית הסטרימינג לתחום המשחקים. על פי ההערכות, נטפליקס בוחנת מודל הדומה לאפל ארקייד – גישה חופשית לספרייה של משחקים קז'ואליים ובלעדיים במחיר מנוי, שניתן להעריך שישולב בחבילת פרימיום כלשהי של השירות כולו. נקודה מעניינת נוספת היא באיזה ממשק המשחקים יתמכו. נטפליקס אמנם רצה בכל הפלטפורמות שבהן יש משחקים (מובייל, מחשב, קונסולות), אבל לא ברור כיצד, אם בכלל, החבילה תפעל למשתמשים שצופים בה באמצעות טלוויזיות חכמות או סטרימרים.
לפי האתר פוליגון, נטפליקס מסרה בתגובה לבירור שלהם שהחברה עומדת "לעשות יותר בתחום הבידור האינטראקטיבי", גם בהקשר של תוכניות אינטראקטיביות כגון Black Mirror: Bandersnatch וגם בהקשר של משחקים המבוססים על תוכן של נטפליקס כגון סטריינג'ר ת'ינגס. עד כה הגישושים של נטפליקס בזירה הזאת היו מזעריים, עם כמה משחקי מובייל, שלא זכו להצלחה מיוחדת, וכמה אירועי קרוסאובר במשחקים קיימים, כגון אירוע ממותג של "בית הנייר", שהתקיים בתוך משחק האקשן הפופולרי Rainbow Six Siege.
1 צפייה בגלריה
נטפליקס טלוויזיה סטרימינג
נטפליקס טלוויזיה סטרימינג
יוחלף בקרוב בקונטרולר?
(צילום: גטי אימג'ס)
בשנתיים האחרונות נטפליקס אף התמקדה בהפקת תוכן המבוסס על מותגי גיימינג: בשבוע שעבר הסתיימה סדרת אנימה מוצלחת המבוססת על סדרת המשחקים הקלאסית Castelvania, ובקרוב צפויה להגיע עונה שנייה לעיבוד ל-The Witcher (המבוססת, טכנית, על סדרת הספרים עליה מבוסס גם המשחק – אבל המשחק הוא בעיקר זה שבנה את המותג ברמה בינלאומית). כמו כן נטפליקס צפויה לשחרר בעתיד הקרוב סדרות המבוססות על מותגים כגון סוניק הקיפוד ו-League of Legends.