סגור

רוצה להתחיל לבנות מודלי AI? זה מה שמחכה לך בסדנאות NVIDIA AI Summit

לצד הזדמנות נדירה לפגוש פנים אל פנים את מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג, תציע הוועידה, שתתקיים ב-15-16 באוקטובר, הכרזות, סדנאות ומפגשים ליזמים, מנהלים טכנולוגיים ומפתחים. בהן: סדנת "יסודות הלמידה העמוקה" לאלו המתחילים את דרכם בעולם הבינה המלאכותית. בסיום הסדנה יקבלו המשתתפים המתאימים הסמכה מבית אנבידיה

NVIDIA, ענקית הטכנולוגיה שמניעה את עולם ה-AI, תקיים ב-15-16 באוקטובר באקספו תל אביב את ועידת ה-NVIDIA AI Summit, והאורח המיוחד יהיה לא אחר מאשר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל NVIDIA. הואנג יגיע השנה לתל אביב, ויחשוף מעל במת האקספו מגוון הכרזות ופיתוחים בתחום ה-Generative AI ומחשוב ענן.
ההכרזות של הואנג הן לא הסיבה היחידה עבורה צפויים להגיע כ-2,500 משתתפים לאירוע. באנבידיה מכינים לבאי ה-AI Summit תוכן מקצועי ומרתק המיועד ליזמים, מנהלים טכנולוגיים, מפתחים וחוקרים, כולל סדנאות מעשיות בבינה מלאכותית של מכון הלמידה העמוקה NVIDIA DLI.
2 צפייה בגלריה
מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג. יגיע לתל-אביב באוקטובר
מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג. יגיע לתל-אביב באוקטובר
מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג. יגיע לתל-אביב באוקטובר
(באדיבות: NVIDIA)
סדנאות מעשיות למפתחים מתחילים שרוצים להתחיל את דרכם בבינה מלאכותית
היום הראשון בוועידה, 15 באוקטובר, יתמקד בסדנאות מעשיות של NVIDIA DLI, מכון הלמידה העמוקה של החברה, שבסופן המשתתפים יוכלו לקבל הסמכה רשמית מטעם אנבידיה. בין הסדנאות הפופולריות ביותר נמצאת סדנת Fundamentals of Deep Learning, המיועדת עבור אלו שרוצים להתחיל את דרכם בעולם ה-AI.
הסדנה תתמקד ביסודות החשובים למפתחות ומפתחים שעושים את הצעדים הראשונים בעולמות ה-AI, והמשתתפים בה יגלו איך עובדות רשתות נוירונים וטכנולוגיות למידה עמוקה – המהוות לבסיס הבינה המלאכותית. כמו כן, הם יתחילו להתנסות בפיתוח ובנייה של אפליקציות בינה מלאכותית, תוך שימוש בכלים חינמיים ומודלים מאומנים מראש (Pre-Trained) העומדים לרשותם.
הסדנה, שמיועדת לאלו העושים את צעדיהם הראשונים בעולמות הבינה המלאכותית, ודורשת הבנה בסיסית בפיתוח עם Python 3, הכרה של מבני נתונים מסוג Pandas וכן הבנה ב-Regression Line. בסיומה יכולים המשתתפים לקבל תעודת הסמכה מבית אנבידיה.
ההרשמה לסדנת Fundamental of Deep Learning פתוחה כעת, ותעניק לנרשמים כרטיס כניסה ליומו השני של הכנס ולקינוט של מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג.
2 צפייה בגלריה
הדמיית מחשב על מבית אנבידיה
הדמיית מחשב על מבית אנבידיה
הדמיית מחשב על מבית אנבידיה
(באדיבות: NVIDIA)
מפגש חי עם ג'נסן הואנג, הרצאות ליזמים ומנהלים, ותצוגה של עשרות סטארט-אפים
יומה השני של הוועידה, ב-16 אוקטובר, יפתח עם הקינוט המצופה של הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה, שיחשוף שורה של הכרזות, מוצרים וטכנולוגיות חדשים בעולמות הבינה המלאכותית היוצרת. לאחר המפגש עם הואנג, מצפה למשתתפים יום גדוש בהרצאות ומפגשים בתחומים מגוונים שנועדו עבור מפתחים, יזמים, חוקרים, מנהלים טכנולוגיים ומהנדסים.
המפגשים יתמקדו בשישה מסלולים: בינה מלאכותית יוצרת ומודלי שפה גדולים (LLMs), בינה מלאכותית ברפואה, מחשוב-על, חללים חכמים ובינה מלאכותית לתחום התעשייתי, סייבר-סקיוריטי ותקשורת מואצת, כלים למפתחים ו-NVIDIA Omniverse.
במהלך הוועידה יוכלו המוזמנים לבקר גם בתערוכה מסקרנת בה יציגו עשרות סטארט-אפים החברים בתוכנית NVIDIA Inception את מוצרי ה-AI המתקדמים אותם הם מפתחים על בסיס טכנולוגיות אנבידיה. כמו כן, בביתן המרכזי של התערוכה יוצגו טכנולוגיות אנבידיה שמניעות את מהפכת הבינה המלאכותית.
ההרשמה לסדנאות שיעניקו כרטיס ל-NVIDIA AI Summit פתוחה כעת!