סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

חולון מתחדשת – פרויקט רש"י 1 יצא לדרך באירוע הריסה חגיגי, פרויקט איכותי מבית כאן בינוי – חדשנות עירונית

חולון נמצאת במיקום מעולה למימוש איכות חיים עתידית בישראל - גישה לרכבת הקלה, סמוכה למרכזי תעסוקה ופנאי, ואוכלוסייה חזקה ומגוונת. אירוע ההריסה של רש"י 1 בשכונת גרין סימל עוד צעד בדרך להתחדשות עירונית מבורכת בשכונות הוותיקות. העירייה תומכת, הדיירים מביטים לעתיד בתקווה והחברה היזמית בפרויקט, כאן בינוי- חדשנות עירונית, מקפידה על פרויקט איכותי שישפר את איכות החיים של הדיירים

אירוע ההריסה החגיגי בפרויקט רש"י 1 בחולון, בהשתתפות נציגי היזם, נציג העירייה, עורכי הדין וכמובן הדיירים, סימל את החיבור שבין ההיסטוריה של השכונות הוותיקות בחולון, לבין העתיד האורבני של העיר.
שולה שלום, דיירת בבניין ברחוב רש"י 1, חולון, מביטה בפעולת ההריסה של הבניין בו התגוררה במשך שנים, ואומרת כי כואב לה לראות את הבניין נהרס - אבל מדגישה כי היא מסתכלת קדימה לעבר הבית החדש הצפוי להיבנות. לדבריה, בכל מקרה היא היתה צריכה לעבור כי בבניין הקיים אין מעלית והוא כבר התיישן, כך שפרויקט ההריסה ובניה מחדש מכח תמ"א 38 הגיע בדיוק בזמן.
אורי ניאזוב, מנכ"ל ובעלים כאן בינוי, סיפר כי הפרויקט, המאופיין בעיצוב אדריכלי מתקדם, יכלול 6 קומות כולל קומת הקרקע ו-2 קומות חנייה תת-קרקעית ומחסנים, 20 יח"ד חדשות, מעלית ומרפסות גדולות ומוארות.
עו"ד ניסים אהרון, עו"ד הדיירים ושותף במשרד רייסמן גור דויטש, סיפר כי משום שהדיירים גרו בבניין עד למועד הפינוי, נדרשה רגישות יתרה, וכי כל הדיירים שותפו בסוגיות התכנוניות. עוד אומר עו"ד אהרון כי לכאן בינוי יש הכרות וניסיון בחולון, וכי ההתנהלות מול חברת כאן בינוי הייתה חיובית ומקצוענית. הוא מוסיף כי עבור מי שמכיר את התחום, ידוע שקבלת היתר בנייה תוך שנתיים מחתימות הדיירים היא הישג יוצא דופן אשר עומד לזכות חברת כאן בינוי.
גולן אליאס, דייר בבניין אשר הוביל את מימוש הפרויקט מצד הדיירים, מספר כי כאן בינוי – חדשנות עירונית, נתנו לדיירים את תחושת הביטחון החיונית עבור הדיירים.
רו"ח זוהר נוימרק, ממלא מקום ראש עיריית חולון, אומר כי העירייה קבעה מדיניות אחידה על פי תוכנית ח/619, תוך שמירה על כלל השירותים לתושבים כמו בתי ספר, מוסדות ציבור וכד'. לדבריו, ציפוף הערים הוא העתיד של פתרון הדיור לאוכלוסייה הצומחת של ישראל, כאשר חולון נמצאת במיקום אסטרטגי מעולה, על תוואי הרכבת הקלה והמטרו העתידיים.
מר אורי ניאזוב מסכם ואומר כי כאן בינוי עובדת בסינרגיה מלאה עם עיריית חולון שמקדמת את תחום ההתחדשות העירונית לדבריו, הוא שמח להוציא לפועל פרויקטים טובים ולספק לדיירים דירות חדשות ואיכותיות, שישפרו את איכות החיים שלהם .