כוכבת "רוקדים עם כוכבים" מצטרפת לקמפיין של קבוצת שבירו נדל"ן - ומוכיחה שגמישות היא לא רק על הרחבה
סנה סוקול מדגימה גמישות בכל שבוע על המסך, ושרפה את הרחבה כל הדרך אל גמר 'רוקדים עם כוכבים' עם השותף שלה לריקודים, אמיר שורוש האחד והיחיד. כעת היא מביאה את הגמישות שלה אל הקמפיין של קבוצת שבירו, שכבר עכשיו הופך לקמפיין המנצח של 2025. "גייסנו את סנה כדי להראות שההיצע שלנו מאפשר גמישות ולהשיק הטבה גמישה במיוחד - תשלום 20%, כניסה מיידית והיתרה בעוד שנה", אומר גיל אשכנזי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת שבירו
בעידן שבו הציבור נחשף למאות מסרים פרסומיים ביום, רק קמפיין שמצליח לחבר בין מסר אותנטי, פרזנטור מתאים ורגש אמיתי זוכה לתגובה מהדהדת. כאשר המסר התקשורתי משתלב בצורה מושלמת עם המגמות בשוק ואצל הצרכנים, ומועבר על ידי דמות שמתחברת באופן טבעי לערכי המותג, נוצר הקמפיין שכולם מדברים עליו. זה בדיוק מה שקרה עם הקמפיין החדש של קבוצת שבירו נדל"ן, שהפך לתופעה ויראלית ברשתות החברתיות וצבר מאות אלפי צפיות.
המסר החדשני: גמישות בכניסה לדירה חדשה
הקמפיין של שבירו מביא בשורה מפתיעה למי שחולמים לעבור לדירה חדשה - פתרון פיננסי גמיש שמאפשר להיכנס לדירה חדשה עם תשלום של 20% מהמחיר, כניסה מיידית ודחיית היתרה בשנה שלמה. המסלול החדשני כולל הלוואת קבלן של מיליון ש"ח לשנה, המאפשר לרוכשים להיכנס לבית החדש ללא לחץ פיננסי מיידי.
"בקבוצת שבירו מבינים שאין דירה אחת שמתאימה לכולם", מסביר גיל אשכנזי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת שבירו. "לכן אנו מציעים מגוון עצום של אפשרויות: דירות בגדלים שונים, עם מרפסות או גינות, תנאי תשלום גמישים, מועדי אכלוס מיידיים, קרובים או רחוקים - כל אחד מוצא את מה שמתאים לו באמת".
הבחירה בסנה סוקול: גמישות שמדברת בעד עצמה
הבחירה בסנה סוקול כפרזנטורית של הקמפיין היא מהלך גאוני שמחבר בין המסר למשמעות. סוקול, שהגיעה עד הגמר בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" יחד עם אמיר שורוש, מוכרת לציבור הרחב בזכות תרגילי הגמישות המרהיבים שלה על הרחבה. העברה של המושג "גמישות" מהעולם הפיזי לעולם הנדל"ן יוצרת קשר טבעי ובלתי נשכח במוחו של הצופה.
בסרטוני הקמפיין החדשים, סוקול לא רק רוקדת אלא גם מבצעת תרגילי גמישות, שפגטים וגלגלונים שלא משאירים אף אחד אדיש. "כמו שבריקוד חשוב לדעת להיות גמיש, ככה גם בחיים", אומרת סוקול בקמפיין, ויוצרת קשר רגשי ישיר עם הצופים.
הקמפיין שהופך לתופעה ברשת
הקמפיין הפך במהרה לתופעה ויראלית ברשתות החברתיות, עם מאות אלפי צפיות, שיתופים ותגובות על הקשר בין גמישות פיזית לגמישות ברכישת דירה. השילוב בין האסתטיקה הוויזואלית המרהיבה של תרגילי הגמישות לבין המסר הברור והמעשי יוצר חוויית צפייה שהציבור רוצה לחלוק.
היכן ניתן למצוא את ההטבה?
המסלול הפיננסי החדש זמין כבר עכשיו בפרויקטים מוכנים לאכלוס מיידי בערים מרכזיות: ראשון לציון, ראש העין, אור יהודה, רמת גן וקריית אונו. המגוון הגיאוגרפי מאפשר לקהל יעד רחב למצוא פתרון מתאים, תוך שמירה על קרבה למרכזי התעסוקה הגדולים במרכז הארץ.
קבוצת שבירו היא אחת מחברות הנדל"ן המובילות הוותיקות בישראל, הבונה את הארץ כבר קרוב ל-8 עשורים, עם פרויקטים הפרוסים מחיפה בצפון ועד קריית גת בדרום.
כשהמסר הנכון פוגש את הפרזנטורית הנכונה – השמיים הם הגבול
הצלחת הקמפיין מוכיחה כי כאשר חברה מזהה בעיה אמיתית בשוק (קושי בכניסה לדירה חדשה), מפתחת פתרון יצירתי (תשלום דחוי) ובוחרת בפרזנטורית המתאימה, נוצר קמפיין שמשאיר חותם. ההתמחות של שבירו בבניית מגה-שכונות מאפשרת להציע פתרון כולל שמתאים לכל צורך, לכל חלום ולכל שלב בחיים - בדיוק כמו שהבטיחו בקמפיין הויראלי שלהם.




























