סגור

מומחי מכירות קובעים: ניתן לשפר כל הליך מכירה עם פיתוח יכולת להציג פתרונות מותאמים מבוססי לקוח והבנת השוק

ארגונים, עסקים וחברות נופלים וקמים על היכולת שלהם למכור. בעולם בו התחרות גבוהה מאי פעם, כשפריטים מתחלפים וכשיש כל כך הרבה פלטפורמות לפרסום – למידת כישורי מכירות מהווה מפתח להצלחה, בכל תחום. ההצלחה תלויה בפתרונות מותאמים, בהבנת הלקוח ובפיצוח השוק, אך כיצד מיישמים את כל אלה בפועל? אלכס ליאחוביץ', יזם דיגיטלי ומומחה מכירות ופיתוח עסקי גלובלי בענף ההייטק, מסביר

בכל ארגון, עסק וחברה, עמוד התווך הוא תחום המכירות. אם מכרת הרבה – העסק הצליח, ואם לא... טוב, אתם כבר יודעים את התשובה. אז אף אחד לא רוצה להיות בצד שלא מצליח למכור, יש את אלה שניסו ולא הצליחו, יש את אלה שעומדים לנסות וחושבים שיהיה להם זמן לניסוי וטעיה, אבל בעסקים אף אחד לא מחכה שמישהו ילמד את המקצוע – לקוחות ילכו למי שימכור להם את המוצר טוב יותר.
ההצלחה של עסק בעולם המכירות תלויה ביכולת שלו להבין את הצרכים ואת הרצונות של הלקוחות, להציע להם פתרונות מותאמים, מהר, ואת כל אלה צריך לעשות תוך בניית קשר אמיתי עם הלקוח. יש אנשים שזה בא להם באופן טבעי ויש מי שפחות, אבל מכירות הן תחום נרכש – כל אחד ואחת יכולים לפתח את שריר המכירות, לדעת כיצד להתמודד נכון עם סירוב, לפתח קשר עם לקוח ולשמור עליו לטווח הרחוק.
2 צפייה בגלריה
אלכס ליאחוביץ', יזם דיגיטלי ומומחה מכירות ופיתוח עסקי גלובלי בענף ההייטק
אלכס ליאחוביץ', יזם דיגיטלי ומומחה מכירות ופיתוח עסקי גלובלי בענף ההייטק
אלכס ליאחוביץ', יזם דיגיטלי ומומחה מכירות ופיתוח עסקי גלובלי בענף ההייטק
(צילום: דמיטרי נפיודוב, Yeda)
איך משיגים את אותה הצלחה?
קודם כל לומדים, אבל לא בדרך הקונבנציונלית שאולי חשבתם עליה, אלא מאנשים שהיו שם ועדיין נמצאים שם היום, אנשים שחוו מכירות מכל הסוגים ולאורך שנים, שהתמודדו עם כל סיטואציה אפשרית וגם הצליחו בגדול. באתר CSMART זיהו את הצורך ויצרו פלטפורמה ייחודית ללימודי כישורי מכירות – העברת ידע במכירות ישירות מהמומחים שיספרו על המאקרו אבל גם על המיקרו, על הרגע הקטן הזה שאסור לפספס כי אם תפספסו – נגמרה המכירה.
שניים מהמומחים באתר הם תותחי מכירות מוכרים - אלכס ליאחוביץ' ואביב שמש. ליאחוביץ' הוא יזם דיגיטלי ומומחה מכירות ופיתוח עסקי גלובלי בענף ההייטק ומרצה בכיר בתחום. את כל הידע שלו הוא איגד לכדי קורס ממוקד שמתאים בדיוק לאנשים שרוצים להיכנס לעולם המכירות והפיתוח העסקי בהייטק עם דגש על פרקטיקה שתוביל להצלחה. כמה גדולה ההצלחה יכולה להיות? עם הכלים הנכונים השמיים הם הגבול. לכך מכוון קורס מכירות הייטק אותו מלמד אלכס.
לליאחוביץ' ניסיון רב ביצירת דולרים והרבה מהם, ובמסגרת הקורס שיצר מועברים בצורה מתומצתת, ממוקדת וישירה כל הדגשים החשובים לעולם מכירות זה. בין היתר תמצאו בקורס שלו נושאים כמו כישורי מכירות בהייטק, סקירת תפקידים בעולם זה, טיפים, טקטיקות ואסטרטגיות למכירות B2B, כניסה לתפקיד ראשון בתחום ועוד.
אלכס מעביר גם קורס מכירות בינלאומיות שפונה גם הוא לקהל המעוניין להשתלב בסחר הגלובלי עם דגש על עולם ההייטק.
2 צפייה בגלריה
אביב שמש, יועץ עסקי ומאמן מכירות
אביב שמש, יועץ עסקי ומאמן מכירות
אביב שמש, יועץ עסקי ומאמן מכירות
(צילום: דמיטרי נפיודוב, Yeda)
בקורס מכירות איכותי לא תלמדו איך למכור, אלא איך לגרום ללקוח לקנות
אביב שמש הוא מרצה קורס מכירות ותיק, הוא גם יועץ עסקי ומאמן מכירות וכששואלים אותו איך מוכרים, הוא מיד מתקן ומסביר – "לא צריך למכור, צריך לגרום ללקוח לקנות", וכאן יש הבדל גדול בין שני הדברים. שמש הוא עילוי של עולם המכירות שאנו מכירים, בעברו ניהל את מחלקת המכירות של אחת מחברות הייעוץ הגדולות בישראל, שם הוא הצליח להוביל לגידול מכירות של 76% בתוך שנה אחת בלבד.
מאז הוא מייעץ לעסקים ועושה בדיוק את אותו הדבר בכל מקום – מגדיל מכירות ומזניק עסקים, חברות וארגונים לגבהים חדשים. יש לו שיטה משלו – שיטת שמש, היא מעודכנת לזמננו אנו, היא מוכחת ועכשיו הוא גם מעביר את הידע שלו לאחרים באמצעות האתר.
אין נושא שהוא לא נוגע בו, ומאידך, על מה שלא צריך לדבר, הוא לא ידבר. הקורס יכלול טונציות וניהול שיחה, נוסחת פיץ' מנצחת, צליחת יום מכירות גרוע, סגירת עסקה ובכלל להבין למי אנחנו מוכרים ולמה.
הקורסים הממוקדים זמינים באתר למי שרוכש אותם למשך חצי שנה. שכחתם ואתם רוצים ריענון אחת לחודש? רוצים לזכור איזה רעיונות היו לו למשפטים שמסייעים לסגור עסקה? פשוט תחזרו לסרטון ותמשיכו ליהנות ממדריך אישי וממוקד למכירות שלכם, כי בסוף – זה הכול עניין של תרגול.