סגור

טום בריידי וג'יזל יככבו בקמפיין לבורסת הקריפטו FTX

לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, החברה תשקיע כ-20 מיליון דולר בקמפיין בארה"ב, שיושק היום במשחק פתיחת עונת ה-NFL, בין טמפה ביי ודאלאס קאבויס. סטף קרי ישמש כפרזנטור

הדוגמנית ואשת העסקים ג'יזל בונדשן ובעלה שחקן הפוטבול האמריקאי טום בריידי יככבו בקמפיין של פלטפורמת מטבעות הקריפטו FTX, שאמור לעזור לחזק את נוכחותה של החברה בארה"ב, כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל.
לאחרונה ביצעה זירת המסחר בנכסים דיגיטליים FTX, את הגיוס הגדול אי פעם בשוק הקריפטו הצעיר: החברה גייסה 900 מיליון דולר בסבב פרטי, לפי שווי של 18 מיליארד דולר.
החברה מתכוונת להשקיע 20 מיליון דולר בקמפיין הפרסומי שיושק היום (ה') במהלך משחק פתיחת עונת ה-NFL בין טמפה ביי ודאלאס קאבויס. הפרסומת תשודר במשחקי הליגה לאורך חודש אוקטובר וכן בדיגיטל.
"אנחנו החבר'ה החדשים בשכונה", הסביר מנכ"ל FTX ארה"ב ברט הריסון. לפיכך, לדבריו החברה צריכה להכיר ללקוחות את הטכנולוגיה, שירות הלקוחות והמוצרים שלה תוך שהיא מתחרה בחברות מוכרות יותר כמו קוינבייס. "הבנו שעלינו לפצוח בעבודת מיתוג ופרסום על מנת שנוכל לעשות זאת", הוסיף. זו הסיבה לכך שהחליטו להתמקד בשוק הספורט.
2 צפייה בגלריה
סם בנקמן-פרייד מייסד בורסת FTX
סם בנקמן-פרייד מייסד בורסת FTX
סם בנקמן-פרייד, מייסד בורסת FTX
(בלומברג)
כבר ביוני דווח כי בונדשן ובריידי יקבלו גם אחזקת הון בחברה, ומוקדם יותר השבוע פורסם כי שחקן הכדורסל סטף קרי יקבל גם כן אחזקה וישמש כפרזנטור.
במקביל, חתמה החברה על חוזה לרכישת זכויות השם בהיכל שבו משחקת קבוצת ה-NBA מיאמי היט, שנקרא מעתה FTX ארנה. השנה הפכה החברה גם לספונסרית רשמית של ליגת הבייסבול בארה"ב. במסגרת החוזה, על מדי השופטים יתנוסס הלוגו של החברה.
האריסון מאמין שהשותפויות המתוקשרות יעזרו לבסס את החברה כאמינה ומהימנה, זאת בעוד שמספר ההונאות הקשורות בקריפטו רק הולך וגדל, ובין חודש אוקטובר 2020 למרץ השנה דיווחו קרוב ל-7,000 אנשים על הפסדים בשל תרמיות.
2 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן טום בריידי מרץ 2020
ג'יזל בונדשן טום בריידי מרץ 2020
הזוג ג'יזל בונדשן וטום בריידי
(צילום: איי פי)
לפי האריסון, הקמפיין החדש נועד לעזור לעורר מודעות כללית לחברה וכן להוביל ללקוחות חדשים שישתמשו בפלטפורמה.