סגור
וולמארט
וולמארט (צילום: רויטרס)

וולמארט מגבירה התחרות מול אמזון: תציע שירותי רפואה מרחוק לחיות בית

קמעונאית הענק חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ספקית שירותי הרפואה הווטרינרית מרחוק Pawp; ברקע למהלך: התחרות עם אמזון פריים

וולמארט נכנסת לשוק הצומח של רפואה מרחוק לחיות בית. קמעונאית הענק האמריקאית חתמה על עסקה לשיתוף פעולה עם ספקית שירותי הרפואה הווטרינרית מרחוק Pawp, שתעניק למנויי וולמארט+ (תוכנית המועדון של הרשת) מנוי לשנה.
Pawp תספק למנויי וולמארט+ גישה לפלטפורמת התייעצות עם וטרינר, בהודעות טקסט או בשיחת וידאו. ב-CNBC דיווחו הערב על שיתוף הפעולה, שיוכרז באופן רשמי מחר – המנוי יינתן ללקוחות וולמארט+ שיירשמו עד ל-19 בנובמבר.
תנאי ההסכם בין שני הצדדים לא ידועים. מנוי שנתי ל-Pawp בארה"ב עולה החל מ-99 דולר. המנוי על וולמארט+ עולה 98 דולר לשנה או 12.95 דולר לחודש.
וולמארט נכנסת לשיתוף הפעולה הזה במטרה לחזק את התחרותיות שלה מול המתחרה הגדולה אמזון פריים - המנוי על אמזון פריים עולה 139 דולר לשנה או 14.99 דולר לחודש. שתי הקמעונאיות המתחרות מציעות שורה של הטבות וחברויות בשירותים נוספים במטרה למשוך לקוחות; כך למשל, בוולמארט+ גישה לסטרימינג פרמאונט+, ובאמזון גישה ל-GrubHub+, הנחות על מרשמים ועוד.