סגור

קרן ההשקעות ונגארד: 1,000 דולר מענק לכל עובד שייתחסן לקורונה

הקרן, שמנהלת נכסים בשווי 7.2 טריליון דולר, מעסיקה כ-16.5 אלף עובדים בארה"ב; לפי דיווח של ה-BBC, העובדים צריכים להתחסן עד אוקטובר, והתשלום יינתן גם למי שהתחסן לפני שהחברה חשפה את ההצעה. דובר החברה: "התמריץ נועד לעובדים שהקדישו את הזמן כדי להגן על עצמם ועל אחרים"

קרן ההשקעות ונגארד (Vanguard), מהקרנות הגדולות בעולם, הודיעה כי תשלם לעובדים שלה בארה"ב אלף דולר אם יתחסנו נגד קורונה, כך דיווח אתר BBC. העובדים צריכים להתחסן עד אוקטובר, והתשלום יינתן גם למי שהתחסן לפני שהחברה חשפה את ההצעה.
ונגארד, שמנהלת נכסים בשווי 7.2 טריליון דולר, מעסיקה כ-16.5 אלף עובדים בארה"ב. לדבריהם, החיסונים הם "הדרך הטובה ביותר" לעצור את התפשטות הקורונה, ולכן הם מעודדים את העובדים ללכת ולהתחסן. "לכן אנחנו מציעים תמריץ להתחסנות לעובדים שיספקו הוכחה על החיסון", מסר דובר החברה. "התמריץ נועד לעובדים שהקדישו את הזמן כדי להגן על עצמם, על אחרים ועל הקהילות שלנו באמצעות התחסנות". עם זאת, החברה לא מחייבת את העובדים להתחסן.
המהלך מדגיש את הגישות השונות שבהן נוקטות חברות המנסות לחזור לשגרה על אף התפשטות זן הדלתא. כך למשל, בבלאקרוק אוסרים מאז יולי על עובדים לא מחוסנים להיכנס למשרדים. לעומת זאת, בוולמארט ובאובר ביקשו מההנהלה, אבל לא מעובדי החזית, להתחסן. מנגד, חברות גדולות כמו אפל ואמזון לא גיבשו מדיניות מסודרת בנושא.
1 צפייה בגלריה
חיסון ל קורונה ב ניו יורק אחות בלונד איילנד Sandra Lindsay המחוסנת הראשונה 14.12.20
חיסון ל קורונה ב ניו יורק אחות בלונד איילנד Sandra Lindsay המחוסנת הראשונה 14.12.20
חיסון לקורונה בניו יורק
(צילום: איי פי)
גם בארה"ב חווים כעת עלייה בנדבקים בקורונה. בהתאם, במרכז לפיקוח על מחלות ומניעתן (CDC) קוראים לחייב שוב עטיית מסכות בחללים סגורים גם למחוסנים. בניו יורק אף דורשים שעובדים ולקוחות במסעדות, חדרי כושר ועסקים נוספים יראו תעודת התחסנות.