סגור
מיק ג'אגר רולינג סטונס יולי 2023
מיק ג'אגר. יעביר את כספו לצדקה? (צילום: Stu Forster/Getty Images)

מיק ג'אגר לא מתכוון להוריש את הונו לילדיו: "לא צריכים 500 מיליון דולר"

סולן להקת רולינג סטונס רמז בריאיון לוול סטריט ג'ורנל כי הוא מתכוון לתרום את הונו לצדקה. "אולי אעשה קצת טוב בעולם", אמר ג'אגר שביולי מלאו לו 80

מיק ג'אגר מצא דרך לחסוך ריבים בין הילדים על הירושה. סולן להקת רולינג סטונס אמר בריאיון לוול סטריט ג'ורנל כי ייתכן ולא יוריש לילדיו את הונו. "ילדים לא צריכים 500 מיליון דולר כדי לחיות טוב, נו באמת", אמר ורמז על כוונתו לתרום יום אחד את הונו לצדקה. "אולי אני אעשה קצת טוב בעולם". לג'אגר שמונה ילדים - בני שש עד 52.
בריאיון הודה שאינו נהנה להתעסק בפן העסקי של תעשיית המוזיקה, אך הוא מודע לכך שזה חיוני. "אני לא באמת אוהב עסקים", אמר. "יש אנשים שמתים על זה. אני פשוט חייב לעשות את זה. כי אחרת אדפק".
הסטונס הרוויחו לאורך השנים מיליונים מהופעות ומכירת תקליטים, אך ג'אגר שלל את האפשרות שירוויחו אף יותר ממכירת קטלוג המוזיקה שלהם מ-1971, כפי שאמנים רבים אחרים עושים.
"יש לי הרבה מזל שאני כל כך בריא", אמר ג'אגר שביולי מלאו לו 80. "זה מזל יותר מכל דבר אחר. פשוט עניין גנטי".
בתוך כך, בית כפר באנגליה שהיה בבעלותו של מתופף הלהקה צ'רלי ווטס מוצע למכירה ב-7.9 מיליון פאונד (9.7 מיליון דולר). ווטס התגורר בבית ההיסטורי בשנים 1983-1976 עם אשתו ובתו. הוא בנה שם אולפן מוזיקה ששימש את הלהקה להקלטות וחזרות. כיום הנכס כולל 8 חדרי שינה ועוד בית אורחים וכן בריכה וסאונה, אגמים, גנים ומדשאות