סגור

ספיחי פרשת אפשטיין: הנסיך אנדרו ייתבע בניו יורק ע"י אחת מהנפגעות

וירג'יניה רוברטס טוענת כי אולצה על ידי ג'פרי אפשטיין לקיים יחסי מין עם הנסיך אנדרו כשהייתה בת 17. רוברטס יכולה להגיש עד ה-14 באוגוסט תביעה אזרחית של מיליוני פאונדים נגד הדוכס מיורק. ארמון בקינגהאם פרסם הצהרה בו הוא מכחיש שהדוכס קיים "כל צורה של מגע מיני או יחסים" עם רוברטס

וירג'יניה רוברטס, שטוענת שאולצה על ידי ג'פרי אפשטיין לקיים יחסי מין עם הנסיך אנדרו כשהייתה בת 17, עשויה לתבוע את האחרון בבית משפט אמריקאי עוד השבוע, כך אמר עורך הדין שלה, שהוסיף שהנסיך דחה הצעה לבוא איתה במשא ומתן. רוברטס יכולה להגיש עד ה-14 באוגוסט תביעה אזרחית של מיליוני פאונדים נגד הדוכס מיורק – אחד מתאריו של אנדרו.
דייויד בויס (Boies), עורך הדין שלה, אמר שהתביעה תכלול האשמות ב"עבירות מין לא ראויות, והפעלת לחץ רגשי ופיזי". הוא אמר לדיילי מייל אתמול ש"הגיע הזמן" להגשת התביעה לאחר שמכתב ששלח לעורכי דינו של הדוכס עם הצעה לשאת ולתת לא נענה.

3 צפייה בגלריה
נסיך אנדרו
נסיך אנדרו
הנסיך אנדרו
(צילום: AP)

רוברטס בת ה-37, ששינתה את שם משפחתה לג'ופרה לאחר נישואיה, טוענת שהוטסה לבריטניה ב-2001 ע"י אפשטיין, אשר התאבד בכלא ב-2019, ושאולצה לקיים יחסי מין עם הדוכס בשלוש הזדמנויות, במהלך השנים 2001-2002, כאשר הייתה בת 17. הדוכס דחה בתוקף את הטענות נגדו, וארמון בקינגהאם פרסם הצהרה בו הוא מכחיש שהדוכס קיים "כל צורה של מגע מיני או יחסים" עם רוברטס.
3 צפייה בגלריה
וירג'יניה רוברטס ג'ופרה Virginia Roberts Giuffre פרשת ג'פרי אפשטיין
וירג'יניה רוברטס ג'ופרה Virginia Roberts Giuffre פרשת ג'פרי אפשטיין
וירג'יניה רוברטס מחזיקה א תמונתה מגיל 16 בו לדבריה נפגעה מינית מאפשטיין והנסיך אנדרו
(צילום: גטי)
רוברטס יכולה כאמור להגיש תביעה אזרחית נגד הדוכס עד ה-14 באוגוסט, לאחר שינוי שבוצע בחוק הקורבנות הקטינים (Child Victims Act) של מדינת ניו יורק, שמשמעותו הארכת פרק הזמן האפשרי להגשת תביעות הקשורות להתעללות מינית בילדים. עד לשינוי החוק יכלו קורבנות התעללות מינית בקטינים להגיש תביעה תוך חמש שנים מיום הולדתם ה-18. אמנם בעת קיום יחסי המין עם הדוכס כבר הייתה רוברטס בגיל ההסכמה, אך עדיין נחשבה "ילדה" על פי החוק בניו יורק, כלומר בת פחות מ-18. התביעה, לכשתוגש, צפויה לגרום למבוכה עבור משפחת המלוכה הבריטית, בין היתר כיוון שעורכי הדין צפויים לתחקר את הדוכס מיורק על חיי המין שלו. אם הדוכס יבחר להתעלם מהתביעה, הוא צפוי להימצא אשם על ידי בית המשפט.

3 צפייה בגלריה
הנסיך אנדרו וירג'יניה רוברטס גיליין מקסוול
הנסיך אנדרו וירג'יניה רוברטס גיליין מקסוול
הנסיך אנדרו עם וירג'יניה רוברטס וגיליין מקסוול
(צילום: שאטרסטוק)