סגור
רולינג סטונס מיק ג'אגר הופעה חיה דבלין אירלנד מאי 2018
מיק ג'אגר בהופעה בהייד פארק בלונדון. "לפעמים יותר חכם לא להתבגר" (צילום: גטי אימג'ס)

עד 120 שנה: מיק ג'אגר חוגג יום הולדת 80

סולן הרולינג סטונס יחגוג את האירוע במסיבה עם 300 מחבריו הקרובים. לאורך כ-60 שנות קריירה הוא מכר מעל 200 מיליון אלבומים, הרוויח 393 מיליון פאונד ואף קיבל תואר אבירות מהמלכה. לג'אגר גם 8 ילדים מחמש נשים ואינספור רומנים מתוקשרים

סר מיק ג'אגר הגיע לגבורות.
אגדת הרוק נולד ב-26 ביולי, 1943 בדרטפורד אנגליה. בגיל 19 הקים ביחד עם ביחד עם קית' ריצ'רדס את הרולינג סטונס, שנחשבת לאחת הלהקות המוערכות והנערצות בעולם. בין הלהיטים שלה נמנים Jumpin' Jack Flash ו-"(I Can't Get No) Satisfaction. הוא נשר מלימודיו בלונדון סקול אוף אקונומיקס לצורך הקמת הלהקה.
בסך הכל היו לג'אגר 13 להיטים שדורגו במקום הראשון במצעדים בארה"ב ובבריטניה, 32 סינגלים בעשירייה הראשונה והוא מכר מספר מוערך של מעל 200 מיליון אלבומים ברחבי העולם עם הרולינג סטונס וכאמן סולו. הונו מוערך ב-393 מיליון פאונד.
ב-1989 הוא הוכנס להיכל התהילה של הרוק אנד רול, וב-2004 זכה לכבוד דומה בבריטניה. שנתיים קודם לכן קיבל תואר אבירות מטעם המלכה אליזבת.
עם זאת, השפעתו התרבותית של ג'אגר לא מוגבלת רק למוזיקה, אלא גם לאופנה ולקולנוע. הוא כיכב בסרטים כמו נד קלי ו-Performance. הוא גם העסיק לא מעט את מדורי הרכילות.ב-1971 התחתן ג'אגר עם השחקנית ביאנקה מורה מסיאס, אך הם התגרשו ב-1978. מבחינה טכנית הוא גם היה נשוי לדוגמנית ג'רי הול במשך 20 שנה, אך לאחר שנפרדו והיא האשימה אותו בבגידות מרובות, פנה לבית המשפט בטענה שטקס הנישואים ההינדי שלהם אינו תקף חוקית, טענה שבית המשפט הגבוה בבריטניה קיבל. יש להם ארבעה ילדים משותפים. לג'אגר ארבעה ילדים נוספים מארבע נשים נוספות, ולארוך השנים היו לו לא מעט רומנים מתוקשרים, ביניהם עם הזמרת מריאן פיית'פול וקרלה ברוני הנשואה כיום לנשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי. לפי הדיווחים, מאז 2014 הוא בזוגיות עם רקדנית הבלט לשעבר מלני המריק.
"אני לא חושב שהנאה מהחיים היא זכות שבלעדית רק לצעירים", אמר בעבר. "אבל אתם לא חושבים שלפעמים יותר חכם לא להתבגר?"
באתר musictimes דיווחו כי לכבוד חגיגות ה-80 להולדתו, מארגן ג'אגר מסיבה אליה הוזמנו כ-300 מחבריו הקרובים ב- Chelsea Physic Garden בלונדון. "חגיגת אבן דרך חשובה כמו יום הולדת 80 מחייבת מסיבה גדולה, ומיק מוודא שהיא תעמוד בציפיות", אמר לסאן אחד ממקורביו.