סגור

הטיסות חזרו ואיתן גם ההתאוששות העולמית בצריכת השוקולד

על רקע התאוששות בתעשיית הנסיעות, חלה עלייה ברכישת שוקולד של אנשים בחנויות הדיוטי פרי בשדות התעופה ברחבי העולם. על פי הערכות, תהליך עיבוד פולי הקקאו עלה ב-6.6% בצפון אמריקה בשלושת החודשים עד סוף ספטמבר, זאת במקביל לעלייה של 5.8% באירופה ו-5.5% באסיה

ההתאוששות העולמית בצריכת שוקולד יצאה לדרך, זאת אם מתבססים על נתוני טחינת הקקאו, כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג.
חלק ניכר ממכירות השוקולד תלוי בתעשיית הנסיעות ורכישות השוקולד האימפולסיביות שמבצעים אנשים בחנויות הדיוטי פרי בשדות התעופה ברחבי העולם. מגפת הקורונה פגעה קשות במכירות הללו, אך כעת יש סימנים למגמת עלייה מתמשכת בביקוש.

1 צפייה בגלריה
חטיף שוקולד סניקרס מארס מילקי וויי טוויקס
חטיף שוקולד סניקרס מארס מילקי וויי טוויקס
חטיפי שוקולד
(צילום: שאטרסטוק)

על פי ההערכות, תהליך עיבוד פולי הקקאו עלה ב-6.6% בצפון אמריקה בשלושת החודשים עד סוף ספטמבר, זאת בהשוואה לעלייה של 5.8% באירופה ו-5.5% באסיה. אם ההערכות יתממשו, הנתונים יצטרפו לעליות שדווחו עבור שלושת החודשים לפני כן.
איגוד הקקאו האירופי מתוכנן לפרסם את הנתונים על הקקאו מחר (ד'), בעוד שאיגוד יצרני הממתקים יפרסם את הנתונים הנוגעים לצפון אמריקה ב-14 באוקטובר, ולמחרת את הנתונים של אסיה.
"בצפון אמריקה לא רק מתאוששים אלא ממש מתרחבים", הגיב סרגי צ'טברטאקוב, אנליסט ב- F.O. Licht בגרמניה. "הביקוש עדיין לא בשיאו כי הטיסות עוד לא חזרו. אך חוץ מזה במדינות המערביות אנחו חווים התאוששות מסוימת, כי יש יותר אירועים ויותר חירויות".