סידני סוויני הקפיצה את מניית אמריקן איגל; ״היקף הרכישות - חסר תקדים״
עבור הרבעון שהסתיים בתחילת אוגוסט, דיווחה רשת האופנה האמריקאית על רווח נקי של 45 סנט למניה לעומת תחזיות לרווח של 20 סנט. המניה טיפסה ב-25% במסחר המאוחר בניו יורק לאחר הפרסום ושיחת הוועידה. החברה זקפה את ההצלחה לקמפיין השנוי במחלוקת בכיכובה של השחקנית סידני סוויני. לפי החברה, הקמפיין הוביל ל-700 אלף לקוחות חדשים בעולם
קמפיין הפרסום השנוי במחלוקת של אמריקן איגל הוכיח את עצמו, לפחות מבחינה עסקית. החברה הודיעה כי הקמפיין, בכיכובה של השחקנית סידני סוויני, עזר לחברה לעקוף את התחזיות המוקדמות של הרבעון השני הפיסקלי שהסתיים ב-2 באוגוסט.
"בתוך שישה שבועות בלבד, הקמפיין הוביל לרכישות חסרות תקדים מצד לקוחות חדשים", מסר סמנכ"ל השיווק של רשת האופנה, קרייג ברומרס בעת חשיפת התוצאות הרבעוניות. "הרכישות החדשות הללו הגיעו מכל מדינה בארה"ב. המומנטום הזה הוא כלל ארצי". המנכ"ל ג'יי שוטנסטיין הוסיף כי נרשמה עלייה גם במודעות הלקוחות ובמעורבות שלהם, זאת בנוסף לעלייה במכירות הזהות. כך, מכנסי הג'ינס של סוויני אזלו בתוך שבוע אחד. "סידני היא ווינרית", סיכם ברומרס. לפי החברה, הקמפיין הוביל ל-700 אלף לקוחות חדשים בעולם.
לאחר הפרסום זינקו מניות החברה ביותר מ-25% במסחר המאוחר בניו יורק. לפי הודעת החברה, בשלושת החודשים של רבעון זה ההכנסות עמדו על 1.28 מיליארד דולר, ירידה של 1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך גבוה מהתחזיות שעמדו על 1.23 מיליארד דולר. הרווח הנקי עמד על 77.6 מיליון דולר, שהם 45 סנט למניה - עלייה מ-77.3 מיליון דולר בשנה שעברה וגבוה מהתחזיות שעמדו על 20 סנט למניה. המכירות הזהות נפלו ב-1%.
הקמפיין בכיכובה של סוויני עלה ביולי, ועורר באופן מיידי ביקורת בגלל הסלוגן שהכריז שיש לשחקנית הבלונדינית עם העיניים הכחולות "גנים טובים" (המילה באנגלית לג'ינס ולגנים היא זהה). בסערה הציבורית שהתעוררה השתתף גם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בפוסט שפרסם במדיה החברתית הוא התגאה בכך שסוויני היא חברת המפלגה הרפובליקנית, והכריז כי מדובר ב"פרסומת הלוהטת ביותר".
לאור ההצלחה בחברה הודיעו כי הקמפיין יימשך גם במחצית השנייה של השנה, וכי אלמנטים חדשים יושקו בקרוב. באמריקן איגל השיקו גם קמפיין עם כוכב הפוטבול והארוס של טיילור סוויפט, טרוויס קלסי.































