סגור

מנהטן מעורבב: על הפופ־אפ של היזמית דלית לביא

לביא מצליחה לשלב בחן בין כתיבה לאופנה. מחר היא תשיק פופ־אפ בהשראת ספרה "רווקה בניו יורק", שיהיה פתוח עד 18 בחודש ובו יוצעו למכירה פריטים שאצרה לביא בקפדנות מ־14 מעצבים ויוצרים

על שרוול חולצתה של דלית לביא רקום לב אדום ולידו האותיות WYH, על פרק ידה מבצבץ קעקוע מרשים של לב ובתוכו מה שנראה כמו קו הרקיע של ניו יורק והשתקפותו, ואולי אלה פעימות הלב שמדמות את קו הרקיע בעצם. הלב הזה וראשי התיבות Wear Your Heart On Your Sleeve, מוזכרים לא אחת בספר הביכורים שלה "רווקה בניו יורק" שראה אור לפני שנה, והוא גם מוטיב מרכזי בחנות הפופ־אפ שלביא פותחת מחר ברחוב שינקין 30 בתל אביב, כולה בהשראת הספר. "רווקה בניו יורק" הוא צ'יק ליט המתרחש בחנות בגדים ברחוב אליזבט בשכונת נוליטה, הגיבורה שלו היא מפיקת קולנוע החווה משבר רומנטי ואישי ומחליטה לברוח זמנית מחייה. בפופ־אפ שיהיה פתוח עד 18 בחודש יוצעו למכירה פריטים שאצרה לביא בקפדנות מ־14 מעצבים ויוצרים, בהם גם חולצות טי כאלה עם לב רקום על השרוול.
2 צפייה בגלריה
עגילים של וינשטוק פנאי
עגילים של וינשטוק פנאי
עגילים של וינשטוק ומחברת רקומה של רוב. מוטיבים מהספר
(צילום: עדי גלעד)
בחמש השנים האחרונות, אחרי שעבדה בשיווק, החליטה לביא להתמסר לאהבותיה — אופנה וכתיבה. במקביל להשתתפות בסדנאות כתיבה היא קיימה אחת לכמה חודשים מכירות ביתיות בביתה בעמק חפר תחת השם "In/Between". במכירה הנוכחית הפריטים המוצעים קשורים ישירות בספר, ולביא היתה שותפה, לפחות בכמה מהם, לתהליך העיצוב עצמו. למשל, קולקציית קפסולה שהמעצב אלישע אברז'ל יצר במיוחד.
2 צפייה בגלריה
שמלה מתוך הקולקציה של אברז'ל פנאי
שמלה מתוך הקולקציה של אברז'ל פנאי
שמלה מתוך הקולקציה של אברז'ל
(צילום: תמי מונטג)
"במשך שנה חיפשנו אלישע ואני את המשותף בין הסיפור של גיבורת הספר דליילה ללקוחה שלו", היא אומרת. התוצאה היא הדפסים ייחודיים ססגוניים — למשל, הדפס לבבות והדפס פסים — בבדי ג'רזי, כותנה וטאפט, המשמשים לשמלות קיץ משובבות, חצאיות נינוחות, מכנסיים גבוהים וחולצות המשלבות קז'ואל ספורטיבי ומחויט, ויש גם ז'קט בייסבול שיקי ובו שילוב ייחודי של בד השמלה המופיעה על כריכת הספר. בצד אלה מוצעים למכירה גם חולצות טי עם לב בשיתוף עם המותג TAMU של תמי מלחין ברכה, ושאר פריטים איכותיים מהקולקציה שלה; תכשיטים של המעצבת והאמנית המוכשרת מירית וינשטוק; בלוני קרמיקה של האמנית רלי סמית שעל אחד מהם משפט מהספר; מחברות רקומות יפהפיות של מעצבת הטקסטיל שירלי רוב; מסכות זהב של מימי לוזון; ועוד ועוד.