סגור
פנאי  פדינגטון 2
פדינגטון 2. שווה צפייה חוזרת (צילום: StudioCanal)

מפדינגטון ועד ניקולא: סרטים בחינם לכל המשפחה

בתי הקולנוע סגורים כעת לאור המצב הביטחוני, אך ערוצי הטלוויזיה השונים מציעים שלל סרטים לצפייה משותפת לכל המשפחה חינם

“פדינגטון 2” (אתר קולנוע לב)

קולנוע לב סגור כעת, כמו כל בתי הקולנוע, אבל בהחלטה יפה ונדיבה הם פתחו את שירות הסטרימינג שלהם לצפייה חופשית באתר. יש שם לא מעט סרטים המתאימים לצפייה מנחמת לכל המשפחה, אבל בראשם נמצא צמד סרטי "פדינגטון". גם כאן, כמו בכל סרטי הילדים הטובים, הילדים ייהנו, אבל ההורים יתמוגגו שבעתיים. "פדינגטון" ו"פדינגטון 2" (הטוב יותר) שווים גם צפיות חוזרות, הם ממשיכים להיות מקסימים, מצחיקים ומרגשים גם כשרואים אותם שוב ושוב.

“ניקולא הקטן: שמח עד הגג” (yes VOD)

גרסת אנימציה נהדרת לסיפוריו של רנה גוסיני ואיוריו של ז'אן־ז'אק סמפה המספרים על מעלליו השובבים של ניקולא בבית הספר בשנות ה־50. הייחוד בסרט הזה — שמגיע כבר אחרי סרט לייב אקשן וסדרת אנימציה טלוויזיונית — שהוא כמו סיפור בתוך סיפור והוא מתחיל עם המפגש של המאייר והסופר שבו הם ממציאים את דמותו של ניקולא הקטן, ואז מחפשים אילו הרפתקאות אפשר להכניס אותו לתוכם. גם כאן, למרבה הצער, הגרסה המוצעת היא בצרפתית, ללא דיבוב בעברית, אבל גם ילדים בני 10 יתמוגגו מדמותו של ניקולא הקטן ובוודאי ירצו לקרוא את הספרים שמהם לקוחים הסיפורים.
3 צפייה בגלריה
פנאי ניקולא הקטן - שמח עד הגג סרט
פנאי ניקולא הקטן - שמח עד הגג סרט
ניקולא הקטן. סיפור בתוך סיפור
(צילום: באדיבות yes)

"מרסל הקונכייה עם הנעליים" (yes VOD)

זה אחד הסרטים המקסימים של 2022, שלא הוצג בבתי הקולנוע. זו הזדמנות פז להיחשף אליו ולהתרגש ממנו, לא משנה בני כמה אתם. מרסל הקונכייה (המדובב בקולה של הקומיקאית ג'ני סלייט) מתמודד עם פרסום שלו זכה בזכות סרטון ויראלי, ובאמצעות צוות צילום טלוויזיוני יוצא לחפש מה עלה בגורל משפחתו הנעדרת. זה סרט ילדים שובה לב, אבל גם מלנכולי. העובדה שהוא זמין לצפייה רק בגרסתו באנגלית ללא דיבוב הופכת אותו ראוי לצפייה משותפת עם ילדים שכבר קוראים תרגום או דוברי אנגלית. אבל גם אם אין לכם ילדים קטנים, זה סרט שמאוד כדאי לראות. הוא 80 דקות של קתרזיס.
3 צפייה בגלריה
פנאי מרסל הקונכייה עם הנעליים
פנאי מרסל הקונכייה עם הנעליים
מרסל הקונכייה עם הנעליים. אחד הסרטים המקסימים של 2022
(צילום: Cinereach)

“החתול של שרק 2” (yes VOD ו־HOT VOD)

כמו "מרסל הקונכייה" גם הסרט הזה היה מועמד השנה לאוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר. באופן מפתיע זה סרט המשך לא נצלני ועם טון בוגר ואפל, שבו החתול במגפיים, שהיה זחוח ויהיר בסרטים קודמים, מתמודד עם היותו בן תמותה. איכשהו גם סרטי אנימציה הוליוודיים נראים כאילו הם מתאימים בדיוק לימים האלה, שבהם אסקפיזם חייב לבוא עם מידה מסוימת של ערכים טיפוליים. מי שרוצה להמשיך עם בינג' כל־משפחתי של סרטי האנימציה שהיו מועמדים השנה לאוסקר, עברו לנטפליקס וצפו שם ב"מפלצת הים" המבדר ומלא ההרפתקאות וב"פינוקיו של גיירמו דל טורו", שזכה באוסקר, והוא עיבוד אפל ואנטי־דיסני ל"פינוקיו" שמדגיש את הטרגיות והאפלה של הסיפור.
3 צפייה בגלריה
פנאי החתול של שרק 2
פנאי החתול של שרק 2
החתול של שרק 2. טון בוגר ואפל
(צילום: © DreamWorks Animation)