סגור
מימין נורה אפרון ו אוליביה ווילד
נורה אפרון ואוליביה ווילד (צילומים: EPA AP)

הנקמה מוגשת קרה, אבל עם רוטב: גירושיה של אוליביה ווילד הם הדבר הכי חם במדורי הרכילות

מתכון לרוטב ויניגרט הפך לדבר הכי עסיסי בהוליווד, ופרט לשפע רכילות הוא מספק אלגוריה ספרותית מבריקה לגירושים המכוערים של אוליביה וויילד מג'ייסון סודייקיס

בשבוע שעבר העלתה השחקנית והבמאית אוליביה וויילד לחשבון האינסטגרם שלה מתכון לרוטב, שהוא בעצם לא שלה, אלא לקוח מספרה של הבמאית והסופרת המוערכת נורה אפרון "צביטה בלב" (במקור קראו לספר באנגלית "צרבת"). הפוסט הזה הוא עוד פרק בסאגת הגירושים המתוקשרים של וויילד מג'ייסון סודייקיס ("טד לאסו"), שנפרשה בחודשים האחרונים לפרטי פרטים במדורי הרכילות.
וויילד, נזכיר, חיה כבר עם בן זוגה החדש, הזמר הכוכב הבריטי הצעיר הארי סטיילס, שהכירה כשליהקה אותו לתפקיד הראשי בסרטה "אל תדאגי יקירתי".
בשבוע שעבר פרסם הצהובון "דיילי מייל" ראיון ארוך ואנונימי עם המטפלת של ילדיהם של בני הזוג ווילד וסודייקיס, שטענה כי פוטרה ללא דין. בראיון חשפה המטפלת פרטים רבים ממערכת היחסים המכוערת והאומללה בין השניים. האשמותיה הוכחשו מיד על ידי בני הזוג ומאז גם נמחקה הכתבה כולה מהאתר, לא לפני שצוטטה בהרחבה כמעט בכל גוף תקשורת אפשרי. לפי המטפלת, סודייקיס, שהיה שיכור מאוד, ופיטר אותה במצב הזה ללא התראה, אמר לה על וויילד כי "היא הכינה את הסלט עם הרוטב המיוחד והיא עוזבת כדי לאכול ארוחת ערב עם הארי".
המטפלת טענה כי סודייקיס כתב לה במסרון, לאחר שוויילד עזבה כדי לחיות עם סטיילס: "לקחה את הסלט עם הרוטב שהיתה מכינה לנו, ועזבה אותנו". במקומות אחרים סופר כי סודייקיס נשכב לפני גלגלי המכונית כדי למנוע מוויילד לנסוע לסטיילס עם הסלט.
מאז הפרסום תהו רבים מה יש ברוטב המיוחד של וויילד שהוציא כך את סודייקיס מכליו. הגדיל לעשות מגזין "the cut" שבדק אחורה פוסטים של וויילד והופעות טלוויזיוניות שלה כדי לנסות לגלות את המתכון. ואז בא הפרסום של הרוטב מספרה של אפרון באינסטגרם של וויילד ביום שלישי שעבר.
המתכון - חומץ יין אדום, חרדל ושמן זית - די שגרתי בסך הכל. אבל הציטוט מתוך הספר של אפרון, שכולו עוסק בגירושיה של הכותבת המחוננת, וכפי שהגדיר זאת "הוושינגטון פוסט", "חוויית האהבה ואובדנה דרך אוכל", הוא רב־משמעות. וויילד בחרה לצטט מספר שחשף סיפור רכילותי עסיסי בפני עצמו. הספר תיאר את נישואיה של אפרון (שהיא גם התסריטאית של "כשהארי פגש את סאלי") לעיתונאי "הוושינגטון פוסט" קארל ברנשטיין, שהיה אז בשיא הצלחתו לאחר שחשף יחד עם שותפו בוב וודוורד את פרשת ווטרגייט. ספרה של אפרון הפך לסרט בכיכובם של מריל סטריפ וג'ק ניקולסון. בספר (שבו הגבר הוא זה שבוגד באשתו, שלא כמו במקרה של וויילד וסודייקיס), תוהה הגיבורה כיצד יכול בעלה לחיות לא רק בלעדיה, אלא גם ללא הרוטב לסלט המושלם שלה.
"אפילו עכשיו קשה לי להאמין שהוא היה מסתכן בלאבד את הוויניגרט הזה", חשבה לעצמה. "הרי לא פוגשים ויניגרט כל כך טוב סתם כך במקרה".