סגור
פנאי עוז זהבי שחקן
עוז זהבי. "כשהתחלתי להסתכל על המשפחה שלי כמפעל חיים ולא כעוד משהו שצריך להספיק, זה שינה אצלי הכל" (צילום: יובל חן)

עוז זהבי: "משימת חיי היא להשיג שקט מבפנים"

בין "צלילי המוזיקה" ל“זגורי אימפריה” עוז זהבי הכי מאושר בימים ללא התחייבויות. הוא חובב אקסטרים, היה מבלה את השבתות בקפיצה ממטוסים, וקונה בכל שנה אופנוע חדש. הוא מעריך את טרנטינו, צ'פלין וזאב רווח, אבל מי שהכי סקסי בעיניו זה הוא עצמו

עוז זהבי

  • גיל: 39
  • מקום מגורים: תל אביב
  • מצב משפחתי: נשוי לשחקנית הגר דנון + 2 בנות
  • שחקן וזמר ("עספור", "זגורי אימפריה", "נבלות"). בימים אלה מגלם את קפטן פון טראמפ במחזמר "צלילי המוזיקה" של התיאטרון העברי ופרזנטור של אפליקציית דירוג האשראי קפטן קרדיט

איפה אנחנו תופסים אותך?
"בחוות סוסים עם הבת שלי שעושה שיעור רכיבה ראשון. אני שוקל אם לקנות לה את הפוני או שפשוט תלמד לרכוב".
איך ואיפה אתה שותה את הקפה שלך?
"בדרך כלל מקינטה בבית. אנחנו לא מכבדים שום קפה שהוא לא אספרסו או מקינטה. או בקפה מתחת לבית אחרי שאני שם את הבנות בגן".
עם מי היית רוצה לשבת על בירה?
"עם טרנטינו. כי הוא פה קרוב בטווח של 2 קילומטר מהבית שלי, ובעיקר כי הוא אחד מיוצרי הסרטים הכי גדולים בעולם. מכיוון שהוא כאן, זה נראה לי ריאלי לשבת איתו. כמובן שהייתי רוצה להיות חבר שלו, והייתי רוצה שהוא יבין שאני אחד האנשים שהוא חייב לעבוד איתם וילהק אותי למשהו".
על מה אתה עובד עכשיו?
"אני משתתף בהפקה החדשה של המחזמר 'צלילי המוזיקה' של התיאטרון העברי ותוך כדי אני רץ עם 'לעבור את הקיר' בבית ליסין. בקרוב מתחיל צילומים לריאליטי החדש של רשת 'פקין אקספרס' שאני מנחה, וגם צילומים לעונה החדשה של 'זגורי אימפריה'. וממש עכשיו צילמנו קמפיין לאפליקציית דירוג האשראי ‘קפטן קרדיט’'".
מה השריטה שלך?
"ספורט אתגרי. כשהבת הראשונה שלי נולדה, נכנסתי לאובססיה לצנוח. כשהיא הייתה בת שלושה חודשים התחלתי קורס צניחה ובכל שבת הייתי קופץ ממטוסים. אני אוהב כל דבר שהוא אקסטרים: אופנועים, גלישה, רכיבה על סוסים, להופיע מול קהל. ועוד שריטה היא המקצוע שלי: האובססיה לא נגמרת, עדיין מעניין אותי להתעמק במשחק ולחפור".
מה העצה הכי טובה שקיבלת?
"כשהבנות היו יותר קטנות ישבתי עם חבר טוב, מפיק מוכר, והתלוננתי על הקושי של השילוב בין קריירה וילדים. אז הוא אמר לי: 'שמע, אתה השקעת שנים בשביל לבנות את מפעל חייך, המשחק, ואתה צריך להבין שהקמת עוד מפעל, בבית, וזה דורש עבודה, סבלנות, בקרה ונוכחות'. ביום שהתחלתי להסתכל על זה כמפעל ולא עוד משהו שצריך להספיק — זה שינה אצלי הכל. הבנתי שיש לי שני מפעלים".
איך אתה אוהב להעביר את שישי בצהריים?
"בעולם ורוד אני בים עם בירה, נרדם לשנ"צ שלוש שעות ומתעורר ישר לארוחת ערב. בעולם שלנו אני תמיד מעדיף חופש עם המשפחה — מרחבים פתוחים, ירוק וטבע".
איזה כוח־על היית רוצה שיהיה לך?
"לשלוט על מחשבות ופעולות של אנשים".
באילו נסיבות יוצא לך לשקר?
"אני משקר כל הזמן. למשל, במקום להגיד לבת שלי שאני מעשן סיגריה, אני אומר שאני שותה קפה במרפסת".
מי בעיניך האדם הכי סקסי?
"אני".
למה אתה מתגעגע?
"ילדות עד אחרי הצבא. החיים היו יותר פשוטים, כשהייתי צעיר לא היו לי חרדות".
איפה הכי היית רוצה לגור?
"ברמת הגולן".
על מה אתה אוהב להוציא את הכסף שלך?
"קודם כל אני לא אוהב להוציא את הכסף שלי (צוחק). מוציא על חופש, אופנועים וכלי רכב. עם מכוניות נרגעתי היו לי פעם עשרות, אבל כמעט בכל שנה יש לי אופנוע חדש".
מה היית רוצה לשנות בעצמך?
"הדבר שאני הכי עובד עליו זה ניהול עצמי. להישאר רגוע במצבי לחץ, לא לתת לתנאים חיצוניים להכתיב לי את מצב הרוח, אלא שיהיה לי איזה מרכז פנימי שאוכל להתמודד עם הכל בלי לאבד את הצפון. וזה משהו שצריך במדינה שלנו, כי כל אחד פה, גם אם החיים הכי מסודרים בעולם, מספיק שקורא עיתון בבוקר וזה יכול לזעזע את היום. לנסות להשיג את השקט מבפנים זו משימת חיי".
על מה יש לך רגשות אשם?
"בגדול, כשאני לא בוויסות עצמי, יכולים להיות לי רגשות אשם אם איבדתי סבלנות בוויכוח, בטח מול הבנות. הכי הרבה רגשות אשם זה על הטעויות שאתה עושה כאבא".
מה אתה מחשיב כהישג הכי גדול שלך?
"אם שמים בצד את הקלישאה של משפחה וזה שיש לי בכלל תא משפחתי, ההישג הכי גדול זה הרצון שלי להתפתח ולהשתפר כל הזמן. היו המון הישגים טובים אבל לא הייתי משיג אותם אם לא היה לי הרצון להיות מאסטר בתחום הקריירה ומאסטר בתחום של שליטה עצמית".
מה מפחיד אותך?
"שלא יהיה לי כסף כשאני אהיה זקן".
מה עושה אותך מאושר?
"שבתות שקטות שנעות בין נמנום לצפייה בטלוויזיה, לאוכל, לטיול קצר. ימים ללא התחייבויות עושים אותי מאושר".
איזו תכונה אתה הכי מעריך אצל החברים שלך?
"כנות, חוסר בולשיט, נימוס חסר פשרות".
מי האמן שהכי השפיע על יצירתך?
"צ'רלי צ'פלין. כשהייתי קטן צפיתי המון ב'זמנים מודרניים' עם אבא שלי. כל סרטי הבורקס עם יוסף שילוח וזאב רווח שהוא אחד הענקים בעיניי, מי שמכיר אותי יכול לראות שב’עספור’ למשל, הרבה זה בהשראת זאב רווח".
אם לא היית שחקן וזמר מה היית עושה?
"כמו שהגדלתי את המנעד משחקן לשחקן וזמר, וחמישים אחוז מהפרנסה שלי זה לשיר מול קהל, אז כל התחומים שמשלימים את הקשת האמנותית הם אופציה — בימוי, עריכה, הפקה, צילום, כתיבה, יזמות של מופעים".