סגור
 צילום מסך מתוך אתר פרימיום חדש של טרמינל איקס
צילום מסך מתוך אתר פרימיום של טרמינל איקס

בלעדי
טרמינל X משיקה אתר שימכור גוצ'י, פראדה וראלף לורן

אתר טרמינל X בבעלות קבוצת פוקס שהתמקד במותגי ביניים משיק קטגוריית פרימיום ויד שנייה ומבטיח מחירים שייתחרו בחו"ל. "הלקוחות ממעמד אחר לגמרי"

אתר האונליין טרמינל X של קבוצת פוקס נכנס לתחום אופנת הפרימיום ומשיק את הקטגוריה בתת־אתר. הקטגוריה עלתה לאוויר בהשקה שקטה תחת, השם PREMIUM TX ובשבוע הבא יעלה קמפיין לחשיפת הפעילות.
הקטגוריה כוללת אופנת נשים, גברים, ביוטי ואקססוריז. ובין היתר נמכרים בה המותגים גוצ'י, פראדה, ראלף לורן וסטלה מקרטני. כן יימכרו באתר המותגים של ענקית המשקפיים לוקסאוטיקה, שהעניקה לפוקס זכיון להקים את רשת המשקפיים שבבעלותה Sunglass Hut. בנוסף, לראשונה נכנסה החברה לתחום המוצרים מיד שנייה ותמכור תיקים משומשים של מותגי יוקרה.

1 צפייה בגלריה
אלון לוריא משנה למנכ"ל טרמינל איקס
אלון לוריא משנה למנכ"ל טרמינל איקס
אלון לוריא משנה למנכ"ל טרמינל איקס
(צילום: דימה טליאנסקי)
"אופנת הפרימיום מצויה מעל למאס מארקט ומתחת לאופנת העל יש לה ביקוש גדול בשוק הישראלי אבל ההיצע הקיים מוגבל", אומר אלון לוריא משנה למנכ"ל טרמינל X. "יש מעט בוטיקים בעולם שמטפלים בקטגוריה הזו וישראלים מזמינים מהם, אבל לא בכמויות גדולות. יש שם הרבה דברים שלא בהכרח תואמים לטעם או למזג האוויר הישראלי. אנחנו נכניס לזה שילוח מהיר מהיום להיום, החלפות שזה דבר מאוד חשוב בפרימיום ושירות לקוחות זמין".
חווית הקנייה הזאת שאתם מבטיחים תעלה לכם הרבה כסף ואתם מגדילים גם את ההוצאות הלוגיסטיות. מה המודל שאתם בונים עליו?
"זה אכן ייקר את ההוצאות שלנו. אבל בסוף טרמינל X לוקחת את היכולות שלה בלוגיסטיקה והפצה, ותשתמש בחוזקות הללו. ברור שיש לזה עלויות אבל בעולם הפרימיום יש גם הכנסות והצרכנים הם במעמד סוציואקונומי שונה לחלוטין. אז על אותן פלטפורמות נגדיל את ההכנסות והרווחיות".
את הפריטים אתם קונים מספקים בארץ או בחו"ל?
"אנחנו קונים את רוב המותגים מיבואנים בארץ כמו שאנחנו עושים בטרמינל X. את תיקי היוקרה מיד שנייה אנחנו קונים מספק שיש לו תיקים, והוא מחדש אותם ומוודא שהם באיכות ראויה למכירה ושהמותג מקורי. נמכור תיקים של פראדה, גוצ'י, פנדי ודומיהם. זו פעם ראשונה שאנחנו מוכרים יד שנייה באתר מה שמתאים לעולם התיקים, ואנחנו שוקלים עוד צעדים בכיוון הזה".
אשר לרמת המחירים אומר לוריא כי הם "תחרותיים ביחס לישראל וביחס לחו"ל. אפשר למצוא יקר יותר או זול יותר, ויש מבצעים נקודתיים. בהרבה מהמקרים היבואן מגדיר מחיר שמחייב גם אותנו ואז המחיר הצרכן זה מה שיש בישראל וכולם מוכרים פחות או יותר באותו מחיר. אופנת פרימיום זה עולם שמתקיים במחיר דומה לכולם".
אז למה שהצרכן יעדיף לקנות את הפריט דווקא אצלך?
"הצרכנים מתחילים להעדיף את האונליין. אמנם אין צמיחה מול התקופה שהכל היה בה סגור של הקורונה. עכשיו שהכל פתוח הביקוש נחלק בין העולמות, אבל מצד שני יש העדפת אונליין בכמות לא מבוטלת. צריך לזכור גם שאופנת הפרימיום יותר נגישה בתל אביב ופחות בערים אחרות, ואנשים מעדיפים לא לצאת מהבית ולעמוד בפקקים, וטרמינל תיתן לזה את הפתרון הכי רחב. נאפשר להחליף כל מוצר ושליח יגיע למחרת להביא את המוצר החליפי — וזה הפתרון הכי קרוב לחוויה שהצרכן יכול לבקש. זה בטח נוח יותר מהזמנות מחו"ל" .
למה החלטתם לפתוח את הנישה בתוך טרמינל X ולא באתר נפרד?
"יצרנו מיני סייט — אתר בתוך אתר. המגוון בו הוא פרימיום בלבד. החוויה שייכת לעולמות טרמינל X, אך מבודלת כדי לעזור לצרכן להתמצא ולאפשר למוצרים דומים לשבת אחד ליד השני, ולא לבלבל את הצרכן עם מגוון רחב של כמה סוגי אופנה. אנחנו לא פותחים אתר נפרד אבל מייצרים חוויה נפרדת שבסוף נפגשת עם טרמינל X בשלבי השילוח, התשלום, ההחלפות וצבירת הנקודות במועדון דרים קארד".