סגור

על רקע המחסור בשוקולד: יינות ביתן משיקה מוצר ראשון של קרפור

מדובר בסנונית ראשונה למותג הפרטי של קרפור, שהחברה בחרה להטיס באופן מיידי, בשל מה שהסבירה ב"היצע הנמוך של שוקולד בשוק". זאת כשרישיונה של שטראוס עדיין תלוי עקב פרשת הסלמונלה, ולא ברור מתי תשוב לייצר

בזמן ששטראוס מנועה מלייצר שוקולד בעקבות התליית רשיון הייצור של מפעל הממתקים של עלית בו התגלתה בחודש אפריל סלמונלה, יינות ביתן מטיסה שוקולד של קרפור ומתחילה לשווק אותו בסניפיה. מדובר בסנונית ראשונה למותג הפרטי של קרפור, שהחברה בחרה להטיס באופן מיידי, בשל מה שהסבירה ב"היצע הנמוך של שוקולד בשוק".
השוקולד הוצב בימים האחרונים בסניפי רשתות מגה ויינות ביתן במחיר 4.9-6.9 לחפיסות במשקל 80-100 גרם. בשונה משטראוס המחזיקה בכשרות גבוהה המותאמת למגזר החרדי, השוקולד של קרפור הם בעלי כשרות OU) Union of Orthodox Jewish Congregations of America, גוף הכשרות הגדול ביותר בצפון אמריקה.
עיתוי ההשקה אינו מקרי ויכול לסייע לחברה לתפוס נתח בשוק השוקולד, הנשלט על ידי עלית, שעדיין לא ידוע מתי תשוב לייצר. בשלב זה, מדובר בחמישה מוצרים של שוקולד צרפתי בסדרת selection במבחר טעמים, שני מארזי שלישיות שוקולד קלאסי ושוקולד לאפייה באותה הסדרה.
בהמשך, צפוייה החברה להשיק בישראל את המותג הפרטי הכולל מגוון של אלפי מוצרים בעשרות קטגוריות.
פטריק לאספרגוס (Patrick Lasfargues), נשיא החטיבה הבינלאומית של קרפור מסר: "קבוצת קרפור פועלת במרץ לשיווק מוצרים רבים אחרים לשוק, במטרה לפתוח את החנויות הראשונות של קרפור בישראל בחודשים הקרובים".
אלקטרה מוצרי צריכה קיבלה לפני כחצי שנה את הזיכיון להשקת מותג קרפור בישראל וצפויה להסב בהדרגה את 151 סניפי יינות ביתן ומגה בעיר למותג הצרפתי, כמו גם לייבא לישראל את מוצרי המותג הפרטי של הרשת.
בשבוע שעבר, סיים עמית זאב שגוייס לפני 8 חודשים כמנכ"ל יינות ביתן את כהונתו הקצרה והוחלף באורי קילשטיין, לשעבר המשנה למנכ"ל שופרסל.