סגור

נחשף בכלכליסט
אורי קילשטיין מונה למנכ"ל רשת קרפור בישראל

דירקטוריון קבוצת הקמעונאות אישר את מינוי קלישטיין למנכ"ל קרפור ישראל - הרשת האירופית שתגיע לארץ ותיקח את מקומה של יינות ביתן; קילשטיין ויתר על הזדמנות שעמדה בפניו להתמנות למנכ"ל שופרסל

אורי קילשטיין מונה למנכ"ל רשת הסופרמרקטים יינות ביתן שבשליטת אלקטרה מוצרי צריכה, כפי שנחשף בכלכליסט.
דירקטוריון קבוצת יינות ביתן אישר הבוקר (ב') את מינויו של קילשטיין למנכ"ל קרפור ישראל. במסגרת תפקידו יהיה קילשטיין אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של הקמעונאית העולמית קרפור לישראל, וינהל את הרשתות יינות ביתן ומגה ואת הסבתן לרשת קרפור. קילשטיין ייכנס לתפקידו ב-1 ביולי הקרוב ויחליף את עמית זאב שהתפטר בשבוע שעבר, על רקע מה שהגדיר חילוקי דעות בנודע לדרך בה יש לנהל את הרשת.
2 צפייה בגלריה
סניף של יינות ביתן
סניף של יינות ביתן
סניף של יינות ביתן
(צילום: אוראל כהן)
מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ויו"ר יינות ביתן, צביקה שווימר מסר: "אני שמח על הצטרפותו של קילשטיין כמכפיל כוח לקבוצה. קילשטיין יהיה אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של קרפור לישראל ויוביל את פיתוח זרוע האונליין של הקבוצה בתחום המזון. קילשטיין הוא בעל יכולות ניהוליות גבוהות ובעל ניסיון קמעונאי רב ומגוון. יכולותיו, המהלכים האסטרטגיים שהוביל בתחום.
בצעד זה, ויתר קילשטיין על ההזדמנות שעמדה בפניו, להתמנות בעתיד הקרוב למנכ"ל שופרסל.
2 צפייה בגלריה
מימין עמית זאב ו אורי קילשטיין
מימין עמית זאב ו אורי קילשטיין
מימין: עמית זאב ואורי קילשטיין
(צילום: דור מנואל, טל פלינט)
מאז רכישת השליטה בקבוצת יינות ביתן במאי 2021, ביצעה אלקטרה מוצרי צריכה מספר צעדים למיתוג מחדש של הרשת הכושלת שקנתה ולחיזוקה באמצעות פעילויות נוספות. במסגרת זו, חתמה החברה באוקטובר על הסכם עם סבן אילבן לפתיחת רשת חנויות תחת המותג בארץ.
באפריל חתמה החברה על הסכם שיאפשר לה למתג מחדש את 151 סניפי יינות ביתן ומגה תחת מותג קרפור האירופי. בין לבין, חתמה החברה על הסכם למיזוג פעילות האונליין של יינות ביתן עם פעילות האונליין של קוויק, לחברה משותפת בשליטת (51%) יינות ביתן, אך העסקה עדיין לא קיבלה את אישור רשות התחרות ולא הושלמה.
קילשטיין מסר: "קרפור תספק לנו את המטרייה הקמעונאית המקצועית המתקדמת היום ביותר בעולם והיא טומנת בחובה פוטנציאל אדיר לשינוי כללי המשחק של השוק בישראל. אני משוכנע שהתשתית הקיימת של רשת יינות ביתן, לצד העוצמה של קבוצת אלקטרה וההזדמנות להטמיע את היכולת של הרשת הבינלאומית בשוק המקומי, יאפשרו לנו להביא בשורה לצרכן ולשוק המזון".