סגור
צחי אבו איש עסקים אשדוד ארנה 2
איש העסקים צחי אבו (צילום: לירון אטדגי )

ירידות המחירים במכרזי רמ"י: ארי נדל"ן תשלם 6.6 מיליון שקל על 8 דונם בפארק לכיש

ארי נדל"ן שבשליטת צחי אבו מדווחת הבוקר כי אתמול זכתה במכרז לרכישת 8 דונם לבניית מתחם מסחר ותעסוקה בקריית פארק לכיש. כתוצאה מירידות מחירי המכרזים של רמ"י שילמה ארי 6.6 מיליון שקל בלבד, לצד הוצאות פיתוח צפויות של 37 מיליון שקל

ירידת המחירים במכרזי רמ"י נמשכת. ארי נדל"ן שבשליטת צחי אבו מדווחת הבוקר (ה') כי אתמול זכתה במכרז רמ"י לרכישת 8 דונם לבניית מתחם מסחר ותעסוקה בקריית פארק לכיש - על שדרות הרצל, בהיקף של 24 אלף מ"ר. המחיר ששילמה ארי הוא 6.6 מיליון שקל בלבד. זאת לצד הוצאות פיתוח צפויות של 37 מיליון שקל.
ארי נדל"ן הייתה היחידה שניגשה למכרז והציעה 2 מיליון שקל מעל מחיר המינימום. באותו איזור נמכרה במאי 2022 קרקע של 10 דונם למטרות מסחר ותעסוקה לחברת יוחננוף תמורת 40 מיליון שקל וקרקע נוספת בשטח 22 דונם לנדב בלילה לוגיסטיקה, תמורת 113 מיליון שקל.
צפי תחילת עבודות הפרויקט הוא בעוד שנה וחצי, ברבעון השלישי של 2024, כאשר משך הפיתוח יעמוד על כ-30 חודשים. עלויות הבנייה הצפויות הן בין 180-200 מיליון שקל. ה-Noi המשוער הינו 27-30 מיליון שקל בתפוסה מלאה.
בנוסף, דיווחה ארי נדל"ן על אישור וועדת המשנה לתכנון ובנייה בנהריה, שהמליצה לוועדה המחוזית להפקיד את התב"ע שמקודמת על ידי אס.אל.אס בקשר עם המקרקעין, שעיקרה הקמת מתחם מגורים ותיירות הכולל 3 בנייני מגורים של 360 יחידות דיור בסך הכל.
צחי אבו אמר כי: "בימים בהם אנו עדים לתופעה שלא נראתה מעולם, שלמכרזים מאוד אטרקטיביים לא ניגשים מציעים והם משווקים במחירי המינימום, זו העת לנצל את חוסנה הכלכלי של החברה, בזכות האיתנות הפיננסית, רמות המינוף הנמוכות, והיתרות הנזילות, נמשיך לבצע רכישות ולנצל הזדמנויות עסקיות נוספות".