סגור
פארק העסקים קיסריה קמפוס האשל
פארק העסקים קיסריה קמפוס האשל (צילום: ליה להב)

טולמנ'ס שכרה מרלו"ג בקיסריה ב-50 שקל למ״ר

מדובר בחוזה של 144 מיליון שקל ל-20 שנה. לרשת יש כיום שישה סניפים פעילים, מחסן עודפים ומרלו"ג קטן בבית יהושע

רשת העיצוב והריהוט טולמנ'ס שכרה מרלו"ג בשטח של 12 אלף מ"ר בפארק העסקים של קיסריה, כך נודע ל"כלכליסט". המרלו"ג החדש מוקם על ידי החברה לפיתוח קיסריה עבור הרשת בעלות של כ-50 מיליון שקל. הסכם השכירות הוא לתקופה של 20 שנה בעלות חודשית מוערכת של כ-50 שקל למ"ר, המשקפים דמי שכירות שנתיים של כ-7.2 מיליון שקל ו-144 מיליון שקל עבור כל תקופת השכירות.
טולמנ'ס הוקמה בשנת 1986 על ידי תמרה וג'ף טולמן והיא מתמחה ביבוא ושיווק ריהוט ואקססוריז של מותגים איטלקיים. לרשת יש כיום שישה סניפים פעילים, מחסן עודפים וכן מרלו"ג קטן בבית יהושע. בתוך כך לרשת אין כעת מרלו"ג רחב היקף המאפשר לה צמיחה, והיא מוחזקת במספר מחסנים קטנים. הקמת מרלו"ג שבו יתאפשר לרכז את כלל הסחורה של הרשת נדרשת בין היתר בעקבות הצמיחה בפעילות והקמה של "טולמנ'ס דוט" וחנות האונליין.
המרלו"ג שייבנה ימוקם בחלקו הצפוני של פארק העסקים, סמוך למרכז הלוגיסטי של Decathlon, ובהתאמה אישית (Tailor Made) לצרכיה של טולמנ'ס. את המו"מ מטעם טולמנ'ס הובילו עו"ד ונדה פיינברג ועו"ד דוד כהן ממשרד גרוס ועו"ד אורי גילת, ומטעם החברה לנכסי קיסריה - מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברות לפיתוח ולנכסי קיסריה, רן אלישע, סמנכ"ל הנכסים, אבי קורן, סמנכ"ל ויועץ משפטי, אורן זילברשטיין, מנהל אגף מניבים ופיתוח עסקי, ישי קרניאל, מנהל נכסים, יחד עם עורכות הדין גליה זיסקינד-שפיגל, טל לוי ושיר זלמנוביץ ממשרד טולצ'ינסקי מרציאנו כהן לויצקי ושות'.