סגור
פנטהאוז מרסה אל ערב דובאי 115 מיליון דולר

עוד שיא נשבר: פנטהאוז בדובאי נמכר ב-115 מיליון דולר

הנכס שבנייתו עוד לא הושלמה הוא חלק מפרויקט היוקרה ג'ומירה מרסה אל ערב המעוצב כיאכטה וכולל מלון יוקרה ודירות, וכן מסעדות וספא של שלוש קומות. מחירי נדל"ן היוקרה בדובאי זינקו במאי ב-44% לעומת השנה שעברה

שוק נדל"ן היוקרה בדובאי ממשיך לשבור שיאים. באתר Mansion Global דיווחו כי פנטהאוז שבנייתו עוד לא הושלמה נמכר במחיר של 115 מיליון דולר, ובכך הפך לדירה היקרה ביותר שנמכרה אי פעם בנסיכות.
הנכס הוא חלק מפרויקט ג'ומירה מרסה אל ערב, שמפתחת החברה הממשלתית ג'ומריה גרופ. מדובר בפרויקט לפיתוח מלון ודירות מגורים יוקרתיות לצד מרינה ליאכטות.
הפנטהאוז הוא בגודל 2,508 מ"ר וכולל גם 1,207 מ"ר של חלל חיצוני עם בריכה פרטית ונוף של 360 מעלות לים.
פרויקט היוקרה ישכון בלב החוף הפרטי האקסקלוסיבי ביותר של דובאי. הוא עוצב על ידי האדריכל שון קילה, שאחראי גם על עיצוב מוזיאון העתיד של דובאי, ומתוכנן כך שייראה כמו יאכטה גדולה . "ג'ומריה מחוייבים להרחבת הפורטפוליו של בתי מגורים ממותגים כדי לעמוד בביקוש הגדל למרחבי החיים הייחודים שלנו ולשירות הגבוה שאנחנו מציעים", מסרה קתרינה ג'יאנוקה מנכ"לית הקבוצה. "יחידות המגורים שלנו מהוות הצעה אטרקטיבית לקהל המשקיעים". אתר הנופש מתוכנן להיפתח בסוף השנה, ויכלול 387 חדרים וסוויטות במלון וכן 4 פנטהאוזים ו-82 דירות יוקרה, זאת בנוסף למסעדות ומתקני פנאי ובידור, כולל שני חופים פרטיים, ספא של שלוש קומות ו-13 חדרי טיפולים.
שוק נדל"ן היוקרה של דובאי זוכה להתעניינות מרובה מאז פרוץ המגפה. הבית היקר ביותר המוצע כעת למכירה בנסיכות הוא אחוזה הכוללת ג'קוזי מצופה זהב ואקווריום אלמוגים המוצעת במחיר מבוקש של 204.2 מיליון דולר. במאי מחירי נדל"ן היוקרה בדובאי זינקו בשיעור שנתי של 44%, יותר מבכל עיר אחרת במדד של נייט פרנק.