סגור

ברינג שכרה שתי קומות במגדל עזריאלי ת"א תמורת כ־6 מיליון שקל בשנה

חברת החד־קרן Bringg, המפתחת מערכות לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים, שכרה 3,000 מ"ר במגדל עזריאלי המשולש בתל אביב, כך נודע ל"כלכליסט". השכירות היא לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכת תקופת השכירות בחמש שנים נוספות

חברת החד־קרן Bringg, המפתחת מערכות לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים, שכרה 3,000 מ"ר במגדל עזריאלי המשולש בתל אביב, כך נודע ל"כלכליסט". Bringg שכרה את קומות 19-18 במגדל לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכת תקופת השכירות בחמש שנים נוספות. דמי השכירות השנתיים הם כ־6 מיליון שקל.

1 צפייה בגלריה
מנכ"ל ברינג גיא בלוך
מנכ"ל ברינג גיא בלוך
מנכ"ל ברינג גיא בלוך
(צילום: אוראל כהן)
כיום שוכרת החברה כ־1,000 מ"ר ברמת החייל בתל אביב, והמעבר הוא המשך לקצב הצמיחה המהיר של החברה, אשר סיימה לאחרונה גיוס הון של 100 מיליון דולר (סבב E), והפכה לחברת חד־קרן בעלת שווי של יותר מ־1 מיליארד דולר. Bringg מעסיקה כיום 250 עובדים, 130 בישראל ו־120 בארצות הברית, בריטניה וברזיל. בעקבות גיוס ההון, ולאור העלייה במצבת הלקוחות, תגייס החברה במהלך השנה כ־100 עובדים נוספים בארץ וברחבי העולם, מתוכם 40 מפתחים וכן מנהלי שיווק, מנהלי מוצר ומהנדסי תמיכה.
Bringg נוסדה ב־2013, והיא מפתחת פתרונות טכנולוגיים מבוססי דאטה לניהול מערכי שילוח ולוגיסטיקה מורכבים עבור שוק הקמעונאות, המזון והלוגיסטיקה. החברה שכרה את שתי הקומות האחרונות שנותרו במגדל עזריאלי המשולש, לאחר שבזק עזבה לעזריאלי חולון. בזק היתה אחת השוכרות הוותיקות בעזריאלי המשולש (שכירות של כ־20 שנה), ושכרה שטח של כ־22 אלף שהתפרס על פני 17 קומות.
לאחר עזיבתה של בזק החליטה עזריאלי לבצע שיפוץ נרחב של הקומות, ובמקביל החלה להשכיר את השטחים, מהלך אשר כאמור הושלם כעת. בין החברות ששכרו קומות במקום בזק ניתן לציין את חברת הגנת הסייבר האמריקאית פרופפוינט, אשר שכרה ארבע קומות, ואת הבאנה לאבס של אינטל, ששכרה גם היא ארבע קומות.