סגור

העירייה והאוניברסיטה יקימו מתחם עבודה בפארק עתידים ת"א

המתחם שייקרא עתידים קונקט ימוקם בסמוך לסיטיזון וישתרע על קומה רביעית בבניין 2 (באחד המבנים הנמוכים, לא במגדל) על שטח של 780 מ"ר. המתחם יציע שטחים מרווחים יותר מהמקובל של 12-10 מ"ר לעובד

עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, המחזיקות יחד בחלקים שווים בפארק עתידים ת”א, צפויות לפתוח מתחם עבודה חדש בפארק, כך נודע ל"כלכליסט". המתחם החדש ימוקם בסמוך לסיטיזון, תוכנית החדשנות שהקימו שני הגופים, וכוללת כיום למעלה מ־20 סטארט־אפים המפתחים פתרונות לעיר חכמה. המתחם ישתרע על קומה רביעית בבניין 2 (באחד המבנים הנמוכים, לא במגדל) על שטח של 780 מ"ר.

1 צפייה בגלריה
הדמיית מתחם העבודה עתידים קונקט
הדמיית מתחם העבודה עתידים קונקט
הדמיית מתחם העבודה עתידים קונקט
(הדמיה: פביו נוביק)
בפארק עתידים אין כיום מתחם עבודה, ולכן עיקר התחרות של המתחם תהיה מול כמה מתחמים הפועלים ברמת החייל הסמוכה. לאור המחסור בשטחי משרדים במרכז תל אביב, ההערכה של מנהלי הפארק היא שיגיעו אליהם יזמים, בעלי מקצועות וחברות סטארט־אפ שלא מצאו שטחים במרכז העיר אך מעוניינים להישאר בעיר בלי לשלם את התעריפים הגבוהים של מרכז תל אביב. במקביל יש כיום מגמה של חברות הייטק גדולות ששוכרות שטחים עבור עובדים באזור מגוריהם.
המתחם החדש, שייקרא עתידים קונקט (Connect), יציע שטחים מרווחים יותר מהמקובל של 12-10 מ"ר לעובד, בין היתר בגלל מסקנות שהתקבלו במהלך הקורונה והצורך לשמור מרחק. שוכרים במתחם ייהנו מגמישות בתקופות ההשכרה וממחיר אחיד של 2,200 שקל למקום במתחם. פארק עתידים ממוקם ברחוב דבורה הנביאה ומשתרע על כ־80 דונם שבהם 11 בניינים בשטח כולל של כ־250 אלף מ"ר, והוא מאכלס כ־100 חברות מתחומי הטכנולוגיה, הפיתוח, מדעי החיים והפיננסים.
שגיא ניב, מנכ"ל הפארק, אמר כי המתחם יעמוד בסטנדרט תכנוני גבוה וייהנה מהמעטפת ומהגב העוצמתיים שיש לפארק עסקים בלב זירת הנטוורקינג והחיבורים של תל אביב.