$
שווקי חו"ל

עסקת תקשורת ענקית: סינקלייר רוכשת את טריביון מדיה ב-3.9 מיליארד דולר

העסקה תשלב בין שתיים מהמפעילות האמריקאיות הגדולות ביותר של תחנות טלוויזיה מקומיות. לסינקלייר יש כבר 173 תחנות טלוויזיה בשווקים בינוניים וקטנים ויתווספו לה 42 התחנות שבבעלות טריביון

שירות כלכליסט 16:4208.05.17
חברת הטלקומוניקציה האמריקאית סינקלייר ברודקאסט גרופ (Sinclair Broadcast Group) רוכשת את חברת המדיה טריביון מדיה תמורת 3.9 מיליארד דולר, כך נודע היום (ב'). מדובר במחיר של 43.50 דולר למניה, המייצג פרמיה של 8% על מחיר הסגירה של טריביון ביום שישי.

 

העסקה, עליה הוכרז רשמית היום, תשלב בין שתיים מהמפעילות הגדולות ביותר בארה"ב של תחנות טלוויזיה מקומיות, ומגיעה שבועות ספורים לאחר שמנהל התקשורת הפדרלי (FCC) הקל את חוקי הבעלות על טלוויזיה, החלטה שסללה את הדרך ליותר עסקאות בתעשייה. הרכישה אושרה על ידי הדירקטוריונים של שתי החברות.

 טריביון מדיה טריביון מדיה צילום: TheStreet

 

מבחינת סינקלייר, רכישת טריביון תבסס את מעמדה כבעלת תחנות הטלוויזיה החשובה ביותר בארה"ב. בבעלותה כבר 173 תחנות טלוויזיה בשווקים בינוניים וקטנים. התוספת של 42 התחנות שבבעלות טריביון הפועלות ב-33 שווקים, תעניק לסינקלייר דריסת רגל גם כמעט בכל השווקים הגדולים, ביניהם ניו יורק, לוס אנג'לס ושיקגו. "תחנות הטלוויזיה של הטריביון משלימות ביותר את הנכסים של סינקלייר", מסר מנכ"ל סינקלייר כריס ריפלי. עוד הוסיף כי הרכישה תאפשר לחברה לבנות את הדור הבא של פלטפורמת שידור.

 

על פי תנאי העסקה, יקבלו בעלי המניות של טריביון 35 דולר במזומן ועוד 0.23 מניות על כל מניה שבבעלותם. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של השנה. 

רשת תחנות הטלוויזיה המקומיות בארה"ב סינקלייר רשת תחנות הטלוויזיה המקומיות בארה"ב סינקלייר

בטל שלח
    לכל התגובות
    x