$
בורסת ת"א

רמי לוי: עלייה של 20% ברווח הנקי ל-30 מיליון שקל ברבעון הראשון

מכירות החברה עלו ב-19.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-755 מיליון שקל; לרמי לוי 70 אלף מנויי סלולר

גיא בן סימון 15:1628.05.13

חברת רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה ממשיכה לצמוח ברבעון הראשון של השנה, כך עולה מתוצאות החברה שפורסמו היום (ג'). מהדו"חות עולה כי פעילות הסלולר של רמי לוי מונה 70,000 מנויים נכון לרבעון הראשון של השנה.

מכירות החברה עלו ב-19.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-755 מיליון שקל ברבעון הראשון. עיקר העלייה מיוחסת לגידול של 5.7% במכירות החנויות הזהות שרשמו עלייה של 10% בפדיון. יש לציין כי חג הפסח חל במהלך הרבעון.

 

שיווק השיקמה שיווק השיקמה צילום: אוראל כהן

 

שיעור הרווח התפעולי מהמכירות ירד מ-4.5% ברבעון הראשון של 2012 ל-4.1% ברבעון הראשון של 2013. הירידה מוסברת על ידי הקיטון בשיעור הרווח הגולמי והגידול של 20% בשיעור הוצאות המכירה,שיווק, הנהלה וכלליות.

מה דעתך על מניית רמי לוי:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

 

הרווח התפעולי עלה ב-20% לעומת הרבעון הראשון של 2012 והסתכם ב-40 מיליון שקל.

 

בשורה התחתונה הרווח הנקי עלה ב-20% ל-30.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2013.

 

במהלך הרבעון קרן ההשקעות MSD של מייקל דל רכשה 4.8% מחברת רמי לוי, והפכה לבעלת עניין בחברה. גם קרן פידליטי האמריקנית הגדילה את אחזקתה ברמי לוי ל-5.03%. במעמד הדו"חות אמר רמי לוי: "אני רואה בהצטרפותם הבעת אמון בחברה בפרט ובכלכלה הישראלית בכלל".

 

החברה מפעילה 24 סניפי סופרמרקט בגדלים שונים ברחבי ישראל. עד סוף הרבעון השלישי של 2014 בכוונת רמי לוי להקים עוד עשרה סניפים בישראל בערים: קדימה, נהריה, אשקלון, כפר סבא, עטרות בית שמש, נתיבות קרית שמונה, אריאל ורחובות.

x