רווחי הום דפו ירדו ב-31%
רווחי החברה עומדים על 756 מיליון דולר לעומת יותר ממיליארד בתקופה המקבילה אשתקד; המכירות ירדו ב-8.3% והתחזית היא לירידה נוספת ברבעון הקרוב
הום דפו, החברה הקמעונאית הגדולה בעולם למוצרי שיפוץ לבית, פרסמה היום דו"חות, מהם עולה כי רווחיה ברבעון הפיסיקאלי השלישי צנחו ב-31%, אחרי שהתחזיות הכלכליות הקודרות גרמו לצרכנים לקנות פחות. כמו מתחרתה הקטנה יותר, לואו, גם הום דפו סבלה מירידת הביקוש למוצריה ומגל הפיטורים
הרווח הנקי של החברה מאטלנטה ירד ל-756 מיליון דולר, כלומר 45 סנט למניה, ברבעון השלישי (של השנה הפיסיקאלית), שהסתיים ב-2 בנובמבר. באותה התקופה בשנה שעברה הסתכמו הרווחים ב-1.09 מיליארד דולר.
המכירות ברבעון השלישי ירדו לרמה של 17.78 מיליארד דולר, לעומת 18.96 מיליארד לפני שנה – ירידה של 8.3%. החברה מעריכה כי המכירות בשנה הפיסיקאלית שתסתיים בינואר עשויות לרדת ב-8%, בהשוואה לשנה הקודמת.
מניית הום דפו ירדה ב-2.6% לרמה של 20 דולר ביום שני, וב-26% מתחילת השנה.