שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

ישראל דורגה רביעית בכמות הרכישות בעלי אקספרס בחג הרווקים הסיני

החברה מסרה כי המוצרים המובילים שנרכשו בידי ישראלים ביום הרווקים היו מכשירים סלולריים, חצאיות, שואבי אבק, אוזניות וחולצות טי שירט. המדינות שלפני ישראל בדירוג הן רוסיה, ספרד וארה"ב

אופיר דור, בייג'ינג 10:0004.03.19
ישראל היא אולי מדינה קטנה, אבל בכל הנוגע למכירות בעלי אקספרס היא מהווה מעצמה. מתוך כ־200 מדינות ברחבי העולם שבהן מוכר אתר עלי אקספרס, ישראל מדורגת בין עשרת השווקים המובילים מבחינת מספר ההזמנות.

 

 

לפי נתונים שמסרה החברה ל"כלכליסט", הנתח של הלקוח הישראלי בעוגת המכירות בעלי אקספרס הולך וגדל. ביום הרווקים הסיני האחרון, חג ההנחות והמבצעים ב־11 בנובמבר, השוק הישראלי הגיע למקום הרביעי בעולם בנתח המכירות, אחרי רוסיה, ספרד וארה"ב ולפני צרפת.

שואב אבק באתר עלי אקספרס שואב אבק באתר עלי אקספרס צילום מסך: אלי אקספרס

 

הנתונים תואמים את נתוני דואר ישראל, שלפיהם מספר החבילות שהגיעו לישראל בחג הרווקים האחרון זינק מ־3 מיליון ב־2017 ל־4 מיליון אשתקד (33%). עלי אקספרס מסרה כי המוצרים המובילים שנרכשו בידי ישראלים ביום הרווקים היו מכשירים סלולריים, חצאיות, שואבי אבק, אוזניות וחולצות טי שירט. הקטגוריה הצומחת ביותר בקניות הישראליות היתה שואבי אבק, שרשמה עלייה של 215% במכירות ביחס לשנה הקודמת.

 

העלייה במכירות מגבירה את החשיבות של השוק הישראלי עבור עלי אקספרס. האתר כבר משתף פעולה עם דואר ישראל ועם ישראכרט ומעורבותו בישראל רק תגדל בשנים הבאות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x