סגור

בדרך לנאסד"ק: מריס טק מינתה ליו"ר את מנכ"ל תע"א לשעבר יוסי וייס

החברה מספקת פתרונות לצורך עיבוד והזרמת וידאו ואודיו בהשהייה נמוכה מחיישנים מרוחקים; ל"כלכליסט" נודע כי מריס מצויה בעיצומו של תהליך רישום למסחר בבורסת הנאסד"ק, לאחר שהתקשרה בהסכם עם חתם אמריקאי; החברה השלימה לאחרונה סבב גיוס פרטי ראשון בסך 1.5 מיליון דולר

יוסי וייס, מנכ"ל התעשיה האווירית לשעבר, מונה ליו"ר הדירקטוריון בחברת מריס טק הישראלית. מריס טק מנוהלת על-ידי ישראל בר שהינו גם ממייסדי החברה.


וייס התגייס לצה"ל בשנת 1973 ושירת בחיל הים במשך 25 שנים, במהלכן כיהן במספר תפקידים בכירים במערך הטכנולוגיסטי של החיל, עד לתפקידו האחרון בדרגת אל"מ - ראש פרויקט דולפין.

1 צפייה בגלריה
יוסי וייס מנכ"ל התעשייה האווירית
יוסי וייס מנכ"ל התעשייה האווירית
יוסי וייס מנכ"ל התעשייה האווירית
(יח"צ)

במסגרת זו גם הושאל למפא"ת והוביל מספר פרוייקטי פיתוח רחבי היקף. עם פרישתו מצה"ל ב-1998 הצטרף לתע"א, בה כיהן בשורה של תפקידים בכירים, בעיקר בתחומי הטילים והחלל, כולל מנהל מפעל ומנהל חטיבה. זאת, עד למינויו למנכ"ל התעשיה האווירית בשנת 2012.
וייס סיים את תפקידו כמנכ"ל התע"א בסוף שנת 2018 ופרש מהחברה. הוא משמש כדירקטור במנועי בית שמש, ראדא וחלל תקשורת.
מריס מספקת פתרונות זעירים, קלים ודלי הספק לצורך עיבוד והזרמת וידאו ואודיו ונתוני טלמטריה בהשהייה נמוכה מחיישנים מרוחקים. החברה השלימה לאחרונה סבב גיוס פרטי ראשון בסך 1.5 מיליון דולר, בהובלת Aegis Capital and Consulting.
בגיוס נטלו חלק משקיעים מארה"ב ומישראל, לרבות חברת ההחזקות הציבורית מדיגוס. עם לקוחות החברה נמנות חברות מהתעשיות הביטחוניות והאזרחיות בישראל ובאירופה.
ל"כלכליסט" נודע כי החברה מצויה בעיצומו של תהליך רישום למסחר בבורסת הנאסד"ק, וזאת לאחר שהתקשרה בהסכם עם חתם אמריקאי. יועצי ההנפקה של החברה הינם אבי קליינר ואלה פלדר. מטרת הגיוס הינה להרחיב את פעילית החברה לטריטוריות נוספות, בדגש על השוק האמריקאי.