סגור
קרן כליפה גזית גלוב
קרן כליפה, תהיה מספר 2 של בעל השליטה והמנכ"ל חיים כצמן (צילום: אופיר אברהמוב)

בלעדי
שינויים בצמרת גזית גלוב: המשנה למנכ"ל פורש, קרן כליפה תמונה למספר 2 של כצמן

לכלכליסט נודע כי המשנה למנכ"ל אורן הוד הגיע להסכמות על סיום תפקידו עם חיים כצמן, מנכ"ל בעל השליטה בחברת הנדל"ן, כחלק משינוי ארגוני שמבצע כצמן; קרן כליפה תמונה לתפקיד חדש - מנכ"לית חטיבת הנדל"ן

טלטלה בג'י סיטי (לשעבר גזית גלוב): אורן הוד, המשנה למנכ"ל, עוזב במפתיע את חברת הנדל"ן המניב לאחר שנתיים בתפקיד כמשנה למנכ"ל חיים כצמן וכסמנכ"ל התפעול. גם רונן מדיוני, מנכ"ל החברה הבת גזית ישראל, עוזב.
לכלכליסט נודע כי הוד וכצמן, בעל השליטה בחברה, הגיעו להסכמות על סיום תפקידו. כצמן מבצע שינוי ארגוני בחברה וימנה את קרן קליפה לתפקיד חדש בחברה - מנכ"לית חטיבת הנדל"ן בישראל.
כליפה, שלה ניסיון של 18 שנה בניהול נדל"ן ובתפקידה האחרון בהראל ניהלה נכסים בהיקף של 15 מיליארד שקל, תהיה מספר 2 של כצמן בג'י סיטי.
הוד הגיע לגזית במאי 2020 לאחר שפרש מתפקיד מנכ"ל אפריקה מגורים. העזיבה שלו באה ברקע להתייעלות ארגונית שמוביל כצמן בג'י סיטי, ככל הנראה לאחר דיונים עם בעלת המניות השנייה בגודלה בחברה ישראל קנדה והמנכ"ל שלה ברק רוזן.
הוד נפרד לפני שעה קלה ממטה החברה ואמר כי "החברה שמרה בשנת הקורונה בישראל על היקף פעילות מקסימלית תוך הקפדה על רף הכנסות משכר דירה גבוה ביחס לשוק. במהלך הסגרים בצענו מיזוג של חברת ג'י ישראל לתוך קבוצת ג'י סיטי ושמרנו על היקפי פעילות גבוהים.
"כיום חטיבת הנדל"ן מתנהלת באופן יעיל וקפדני, הושלמה רכישת חברת אטריום ואנו רואים כי החברה ונכסיה אטרקטיביים גם לגורמי חוץ. בנקודה זו הרגשתי כי מיציתי את עיקר תרומתי לחברה ופניי מועדות לאתגרים חדשים".