סגור
מימין מנכ"ל הדואר דוד לרון ויו"ר הדואר מישאל וקנין
מימין: מנכ"ל הדואר דוד לרון והיו"ר המודח מישאל וקנין (צילומים: אוראל כהן)

מנכ"ל הדואר בכנס המשקיעים אתמול: "הדחת היו"ר פוליטית ולא תתממש"

המנכ״ל דוד לרון חזר על הודעתו שלפיה יתפטר מתפקידו אם הדחתו של יו״ר הדירקטוריון מישאל וקנין תצא לפועל באופן סופי

מנכ״ל הדואר דוד לרון חזר על הודעתו שלפיה יתפטר מתפקידו אם הדחתו של יו״ר הדירקטוריון מישאל וקנין תצא לפועל באופן סופי. לרון אמר את הדברים גם בנאום בכנס משקיעים המתעניינים בהפרטת הדואר שהתקיים אתמול משרדי הדואר במודיעין, וגם לאחר מכן בתשובה לשאלות של מתעניינים פוטנציאליים ברכישת החברה שביקשו לדעת אם בכוונתו להישאר בה.
וקנין, שהוביל את תהליך ההבראה של הדואר יחד עם לרון, לא נכח בכנס המשקיעים לאחר שהודח הדחה פוליטית בידי שר התקשורת שלמה קרעי בשבוע שעבר. וקנין, שהגיע מהמגזר העיסקי, הביא לעזיבתו של בכיר בליכוד עם הגעתו לדואר לפני שנה וחצי.
לרון אמר בכנס כי ״הדירקטוריון, החברה, ואני כמנכ״ל, סבורים שמהלך ההדחה הוא מהלך פוליטי לא נכון שמקדם שר התקשורת, ושטובת החברה, הציבור והעובדים היא שהחברה תמשיך במומנטום ובתהליכים שהיא נמצאת בהם. למהלך ההדחה אין קשר לטיפול בסוגיית השירות. מהטעמים האלה החברה פועלת ופנתה לערכאות כדי שמהלך ההדחה לא יושלם ובית המשפט יחליט.
ברמה האישית, נכנסתי לתהליך של הבראת החברה וההפרטה בגלל שידעתי שיש לי מרחב מלא לקבלת החלטות מקצועיות, ללא התערבות פוליטית. אם יתברר שרוצים לשנות את זה, אני לא אקח את האחריות ולא אהיה חלק מהדבר הזה. אין כאן עניין פרסונלי. אני מאמין שאסור שפוליטיקאים יתערבו בחברות, גם אם הן ממשלתיות. אני מאמין שההדחה לא תתממש בסופו של דבר. זו העמדה המקצועית והמשפטית של כל הגורמים שמכירים את הפרטים״.