סגור
דולר דולרים כסף מזומן מט"ח מטבע חוץ
דולרים (צילום: רויטרס)

נמשכת התנודתיות במט"ח: הדולר מטפס סביב 3.81 שקלים

היורו מתחזק אף הוא ונסחר סביב 4.095 שקלים; שופטי העליון התכנסו אתמול לדון בעתירות נגד ביטול עילת הסבירות, והדולר אף ירד מתחת ל-3.80 שקלים; שוק המט"ח העולמי ימתין לנתוני האינפלציה של ארה"ב לחודש אוגוסט שיתפרסמו ב-15:30 - הצפי הוא לעלייה בקצב שנתי של 3.6%

הדולר מטפס הבוקר לעומת מקבילו הישראלי ונסחר סביב 3.81 שקלים. זאת אחרי יום סוער אתמול כשברקע דיוני בג"ץ על עילת הסבירות. היורו מתחזק אף הוא ונסחר סביב 4.09 שקלים.
כל 15 שופטי בית המשפט העליון התכנסו לדון בעתירות נגד ביטול עילת הסבירות. העתירות דורשות לפסול את התיקון לחוק לביטול עילת הסבירות - שעבר בכנסת בקריאה שלישית ברוב של 64 חברי קואליציה בעד מול אפס מתנגדים.
הדולר, שרשם זינוק בשבוע האחרון מעל ל-3.85 שקלים, נחלש ביומיים האחרונים בעקבות הדיווחים על פשרה אפשרית בין הממשלה לאופוזיציה. אתמול אף נסחר מתחת ל-3.80 שקלים.
בשוק המט"ח העולמי הדולר רושם תנועות קלות לעומת המטבעות העיקריים - לקראת פרסום נתוני האינפלציה של ארה"ב לחודש אוגוסט ב-15:30 שעון ישראל.
מדד המחירים לצרכן באוגוסט בארה"ב צפוי לטפס לעלייה שנתית של 3.6% מ-3.2%. בשיעור חודשי התחזיות הן לעלייה של 0.6% מ-0.2%. מדד הליבה (ללא מוצרי מזון ואנרגיה) צפוי דווקא לרדת ל-4.3% מ-4.7%.