סגור

איביי רוכשת את KnownOrigin, פלטפורמת מסחר ב-NFT

פרטי העסקה לא פורסמו - נואוריג'ין נוסדה ב-2018 ומאז בוצעו בפלטפורמה עסקאות בהיקף של 7.8 מיליון דולר; מנכ"ל איביי ג'יימי איאנון: "נואריג'ין בנתה לעצמה קבוצת אמנים ואספנים מרשימה, נלהבת ונאמנה, כך שהם התוספת המושלמת לקהילה שלנו"

חברת המסחר המקוון איביי (eBay) ממשיכה את התרחבותה לתחום ה-NFT ורוכשת את נואוריג'ין (KnownOrigin), פלטפורמת מסחר ב-NFT. כך לפי הודעה שפרסמה החברה ביום רביעי. פרטי העסקה לא פורסמו.
נואוריג'ין נוסדה ב-2018 על ידי אנדי גריי, דיוויד מור וג'יימס מורגן ומאז השקתה הגיע היקף הסחר בפלטפורמה ל-7.8 מיליון דולר (לפי נתונים של DappRadar). הפלטפורמה מאפשרת לאמנים ולאספנים ליצור, לרכוש ולמכור מחדש NFT - בהודעת איביי נאמר כי הם רוכשים את החברה כולה, כולל הקניין הרוחני שלה.
"איביי היא התחנה הראשונה של אנשים ברחבי העולם שמחפשים את התוספת המושלמת, הקשה להשגה או הייחודית לאוסף שלהם. עם הרכישה הזו, נמשיך להיות האתר המוביל, בעוד שהקהילה שלנו מוסיפה לכך מטבעות דיגיטליים", אמר ג'יימי איאנון, מנכ"ל איביי. איאנון הוסיף עוד ש"נואריג'ין בנתה לעצמה קבוצת אמנים ואספנים מרשימה, נלהבת ונאמנה, כך שהם התוספת המושלמת לקהילה שלנו של מוכרים וקונים".
בחודש שעבר השיקה איביי את אוסף ה-NFT הראשון בשיתוף עם Tezos ועם פלטפורמת ה-NFT המבוססת על פוליגון, OneOf - במהלך 2021 החלה בפועל מכירת יצירות NFT בפלטפורמה של אי.ביי.
חברת נוארריג'ין גייסה בפברואר 4.3 מיליון דולר בסבב גיוס הון בהובלת חברות ההון סיכון בקריפטו GBV וסנקטור קפיטל. "ייסדנו את החברה כדי להעצים יוצרים ואספנים על ידי כך שנעניק להם את היכולת להציג, למכור ולאסוף פריטים דיגיטליים ייחודיים ואותנטיים", אמר דיוויד מור ממייסדי KnownOrigin.
"ההתעניינות ב-NFT ממשיכה לגדול ואנחנו מאמינים שעכשיו זה הזמן המושלם עבורנו חבור לחברה שיש להם את הגודל והניסיון כמו איביי. אנו נרגשים מההזדמנות להביא קהל חדש לגמרי למסע הזה. זוהי תחילתו של פרק חדש בסיפור של KnownOrigin, ולא יכולנו לבחור זמן טוב יותר כדי להתמקד על בנייה והתחדשות עם הצוות של איביי. השותפות הזו תסייע לנו למשוף גל חדש של יוצרי ואספני NFT".