סגור

נושי אקספון אישרו את הצעת ההסדר המעודכנת - לרנר וכלירמרק קרובים להשתלט על החברה

הנושים של חברת הסלולר ביחד עם יריב לרנר וקרן כלירמרק אישרו כי שני האחרונים ירכשו את השליטה בחברה מידי הבעלים הנוכחי חזי בצלאל, שיישאר בעל מניות מיעוט בחברה; מחר ייערך דיון בביהמ"ש שנועד לאשר את ההסדר

הסדר הנושים של חברת מרתון 018 אקספון אושר ברוב מוחץ של נושי החברה בהצבעה שנערכה אתמול בערב. המנהל המיוחד שמונה לחברה, עו"ד עמית לדרמן, צפוי להגיש לבית המשפט בקשה לאישור ההסדר בדקות הקרובות לקראת הדיון המתוכנן מחר.


ההצעה שאושרה על ידי נושי חברת הסלולר ביחד עם יריב לרנר וקרן כלירמרק, היא ההצעה המעודכנת, שבמסגרתה שני האחרונים ירכשו את השליטה בחברה מידי חזי בצלאל, הבעלים הנוכחי, שיישאר בעל מניות מיעוט בחברה.

1 צפייה בגלריה
חזי בצלאל
חזי בצלאל
חזי בצלאל
(עמית שעל)

לרנר וכלירמרק ימשיכו להפעיל את החברה כמפעיל סלולרי מלא (MNO) אחרי שחתמו על הסכם שיתוף רשתות עם סלקום, הנושה הגדולה ביותר של החברה ומי שהיה לה עמה הסכם שיתוף רשתות קודם משנת 2018.
ההצעה של כלירמרק ולרנר ביחד עם החברה התגבשה רגע לפני הדיון הקובע בבית המשפט ביום חמישי שעבר, ובעקבותיה אישר בית המשפט דחייה נוספת וכינוס אסיפת נושים חדשה שתצביע על ההסדר החדש.
בהסדר תמכו בנק מזרחי טפחות, הנושה הפיננסי הגדול של מרתון, וכן עובדי החברה, שזוכים לשקט תעסוקתי מלא בסיטואציה החדשה. משרד התקשורת הביע כבר את הסכמתו העקרונית להסדר, שיידרש לקבל את האישורים הרגולטוריים בהמשך.