סגור
אורי וטרמן מנכ"ל קבוצת שופרסל
אורי וטרמן מנכ"ל שופרסל (צילום: אלעד גוטמן)

בלעדי
מנכ"ל שופרסל מבצע שינויים בהנהלה לקראת התחרות עם קארפור

לכלכליסט נודע כי היום סיכם אורי וטרמן עם סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה הוותיק של החברה צביקה פישהיימר על פרישתו מהחברה; וטרמן מתכנן שינויים נוספים בהנהלה כחלק מההיערכות לתחרות המסתמנת מול רשת קארפור שצפויה להתחיל לפעול בארץ בסוף השנה במסגרת סניפי יינות ביתן

מנכ"ל שופרסל הנכנס אורי וטרמן מתחיל בשורה של צעדים לעיצוב הנהלה חדשה לחברה. לכלכליסט נודע כי היום סיכם וטרמן עם עם סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה הוותיק של החברה צביקה פישהיימר על פרישתו של האחרון מהחברה.
פישהיימר נחשב לאחד מחברי ההנהלה הוותיקים והבכירים בשופרסל. הוא שימש בתפקיד במשך 8 מתוך 16 שנים שלו בחברה, ומונה ע"י המנכ"ל הקודם איציק אברכהן שמונה לכהן באחרונה כיו"ר החברה, אחרי סאגה סוערת שבה נאלץ לעזוב את תפקיד המנכ"ל ביוזמתו של היו"ר הקודם יקי ודמני.
ככל הידוע וטרמן מתכנן מספר שינויים נוספים בהנהלה כחלק מההיערכות לתחרות המסתמנת מול רשת קארפור שצפויה להתחיל לפעול בארץ בסוף השנה במסגרת סניפי יינות ביתן.
עוד קודם לכן העבירה שופרסל את הנתח בתקציב הפרסום שהיה באדלר חומסקי אל גליקמן שמיר סמסונוב. מדובר בנתח של 40 מיליון שקל בשנה והרקע היא הפעילות הצמודה של אדלר חומסקי עם קארפור.
רשת קארפור היא לא רק ענקית קמעונאות במונחים בינלאומיים, אלא אחת מיצרניות המזון והצריכה הגדולות בעולם. החברה מייצרת במאות מפעלים ברחבי העולם 14 אלף מוצרי מזון ונון-פוד תחת 20 מותגים שבבעלותה.
כשמדובר במותג פרטי שמיוצר עבור רשת, המונה כ-13 אלף סניפים, מחירם של המוצרים נמוך לאין שיעור בהשוואה לזה שהמותג הפרטי המיוצר לרשת הגדולה ביותר בישראל, שופרסל, המונה כ-300 סניפים.