סגור

רדיט הונפקה לפי המחיר המקסימלי, בשווי של 6.5 מיליארד דולר

ההנפקה תומחרה ב-34 דולר למניה, בטווח העליון של התשקיף; סכום הגיוס עמד על 748 מיליון דולר - 519 מיליון דולר מהסכום יוזרמו לחברה והיתר לבעלי המניות שמימשו את אחזקותיהם; רדיט תחל להיסחר הערב בבורסה של ניו יורק

הסתיים בהצלחה השלב הראשון בהנפקת רדיט, שתומחרה במחיר של 34 דולר למניה, בטווח העליון של התשקיף. הרשת החברתית תחל להיסחר הערב בבורסה של ניו יורק, תחת הסימול RDDT.
לפני שבוע הציבה רדיט יעד של בין 31 ל-34 דולר למניה בהנפקה. המחיר שנקבע כאמור משקף לחברה, שווי שוק של 6.5 מיליארד דולר, בהתאם לציפיות האופטימיות שלה.
רדיט הנפיקה בסה"כ 22 מיליון מניות, רובן של החברה עצמה, 15.28 מיליון מניות, והיתר, 6.72 מיליון, בהצעת מכר של בעלי מניות קיימים.
בהתאם, סכום הגיוס עמד על 748 מיליון דולר, מהם 519 מיליון דולר יוזרמו לחברה והיתר לבעלי המניות שמימשו את אחזקותיהם.
מדובר בהנפקה הגדולה ביותר לשל רשת חברתית מאז הנפקת פינטרסט ב-2019, ובאופן כללי אחת ההנפקות הגדולות המעטות שיצאו לשוק בשנתיים האחרונות מסקטור ההייטק האמריקאי.
אף ששווי של 6.5 מיליארד דולר משקף את הטווח העליון של הציפיות ברדיט, הוא עדיין נמוך משמעותית מהשווי שהוענק לחברה בגיוס האחרון שלה, ב-2021, שעמד על 10 מיליארד דולר.
רדיט הוקמה לפני 19 שנה (2025) והפורומים בפלטפורמה שלה מארחים מיליוני משתמשים – הפורום המוכר במיוחד בשנים האחרונות הוא WallStreetBets , שהשפיע באופן מרחיק לכת על המסחר בוול סטריט.