סגור

כלל רכשה מניות דניה סיבוס ב-47 מיליון שקל - מניית דניה זינקה

חברת הביטוח מגדילה את אחיזתה בחברת הנדל"ן: קופת הגמל של כלל מחזיקה ב-7.15% מדניה, ובנוסטרו של החברה עלו האחזקות ל-0.3%; הרכישות בוצעו במחיר נמוך ממחיר הנעילה היום בבורסה - מניית דניה עלתה ב-5.7%

כלל ביטוח מגדילה את אחזקותיה בדניה סיבוס. חברת הביטוח רכשה מניות של חברת הנדל"ן בבורסה בסכום של 47 מיליון שקל.


הרכישה של כלל ביטוח התחלקה לשתי פעולות. בפעולה הראשונה נרכשו בבורסה מניות עבור הנוסטרו של החברה בסך של 3.5 מיליון שקל ובמחיר של 67.8 שקל למניה - מחיר הנמוך ב-6.2% ממחיר המניה נכון לסוף יום המסחר הנוכחי, 72.05 שקל. הנוסטרו של כלל מחזיק ב-0.3% מהחברה.

1 צפייה בגלריה
מנכ"ל כלל ביטוח יורם נוה
מנכ"ל כלל ביטוח יורם נוה
מנכ"ל כלל ביטוח יורם נוה
(צילום: עמית שעל)

בפעולה השנייה נרכשו מניות עבור קופות הגמל שבניהול החברה בסך של 43.5 מיליון שקל. מחיר הרכישה היה גבוה מזה שנעשה בנוסטרו ונאמד ב-68 שקל, מחיר נמוך יותר ב-6% ממחיר מניית החברה בסוף יום המסחר הנוכחי. מניית דניה קפצה היום ב-5.7%.
לב לבייב מחק את דניה סיבוס מהבורסה בשנת 2012 בהצעת רכש כאשר זו היתה חברה-בת של אפריקה ישראל. בעת מחיקתה המוסדי המוביל באחזקתו בחברה היה כלל ביטוח, עם אחזקה כוללת של כמעט 9%.
דניה סיבוס חזרה לבורסה בסוף פברואר האחרון. כלל ביטוח היתה גורם מוביל בהנפקה זו שהתבססה על הנפקת מוסדיים בלבד (וללא שלב ציבורי). שווי החברה בהנפקה עמד על 1.8 מיליארד שקל אחרי הכסף. שווי השוק של החברה היום בבורסה עומד על 2.2 מיליארד שקל, לאחר שמניית החברה עלתה יותר מ-20% מאז הנפקתה המחודשת.