סגור

בלעדי
כך מעודדת חברת החשמל את עובדיה לעבור לרכב צמוד חשמלי

לפי התוכנית שהציגה הנהלה החברה, שבה כ-1,200 רכבי ליסינג, היא תשדרג את רמת הרכב שיקבלו עובדים שיבחרו לעבור לחשמלי ותתקין עבורם עמדת טעינה ביתית


חברת החשמל תשדרג את רמת הרכב שיקבלו עובדים שיבחרו לעבור לרכב חשמלי, תתקין עמדת טעינה ביתית וגם תשתף פעולה עם חברות טעינה ציבוריות, כך עולה מתוכנית לעידוד עובדי חברת חשמל למעבר לרכב חשמלי.
התוכנית, שהוצגה לאחרונה לעובדי החברה שחזיקים ברכב צמוד במסגרת תפקידם. בסך הכל כיום יש בחברת חשמל כ-1,200 רכבי ליסינג שמחציתם הם רכבים היברידיים ורכבי פלאג אין הייבריד.
1 צפייה בגלריה
בלינק Blink עמדת הטענה רכב חשמלי
בלינק Blink עמדת הטענה רכב חשמלי
עמדת הטענה רכב חשמלי
(צילום: Blink)
כאמור, עובד שיבחר ברכב חשמלי יוכל להשתדרג בדרגת הרכב, למשל מי שזכאי לקבל מכונית משפחתית קטנה עם מנוע בנזין יוכל לבחור במשפחתית יותר מאובזרת או ברכב כביש שטח אם יבחר לעבור לחשמל. בנוסף, חברת החשמל גם תפרוס 100 עמדות טעינה שלה ברחבי הארץ (בעיקר לעובדים שיש להם חניה פרטית) וגם תתקשר עם ספקי טעינה קיימים כדי להבטיח לעובדים יכולת טעינה בכל רחבי הארץ.
לצד אלה תאפשר חברת חשמל לעובדים לבחור ברכב שיתופי חשמלי. בחברה הירים כי לא מדובר בתוספת למכסת החשמל המוגבלת לה זכאים עובדים ותיקים, (הטבה שכבר לא קיימת מאז 2018), אלא הטענה במקום מימון דלק על חשבון החברה.