סגור

אחרי האתלטיקה והריאליטי: קייטלין ג'נר עוברת למרוצי מכוניות

מי שהיתה בעברה אתלט מעוטר ולאחר מכן כוכבת ריאליטי עם בנות הקרדשיאן, הכריזה על הקמת קבוצת ג'נר רייסינג, שתתחרה באליפות מרוצי המכוניות לנשים

אחרי ההצלחה על מסלול האתלטיקה וההשתתפות בתוכנית ריאליטי מפורסמת, קייטלין ג'נר, לשעבר ברוס ג'נר, מקימה קבוצת מרוצי מכוניות.

למי שאינו מכיר - ג'נר נולדה בשם וויליאם ברוס ג'נר ב-1949. את תהילתו הראשונה קנה ג'נר בשנות השבעים של המאה ה-20 בשורה של הישגים בתחומים שונים באתלטיקה.
אבל זו היתה רק ההתחלה של מסלול חייה של ג'נר: באפריל 2015, עם הגיעו לגיל 65, הודיע ג'נר כי הוא מתמודד שנים עם הפרעת זהות מגדרית וכי הוא רואה עצמו כאישה לכל דבר.
ג'נר גם הכריז כי שמו יהיה מעתה קייטלין - ובנקודה זו התרחשה הפריצה השנייה של ג'נר, הפעם ככוכבת ריאליטי לצד בנותיו המאומצות מנישואיו השלישיים: קים, קלואי וקורטני קרדשיאן.
2 צפייה בגלריה
קייטלין ג'נר
קייטלין ג'נר
קייטלין ג'נר
(צילום: איי פי)

אבל לצד היותה אתלטית, כוכבת ריאליטי ועוד - ג'נר היא כעת גם בעליה של קבוצת מרוצי מכוניות. לפי הודעתה של ג'נר, כוכבת הריאליטי תצטרף בשנת 2022 לשורת בעלי הקבוצות באליפות ה-W SERIES האמריקאית, אליפות מרוצי מכוניות לנשים שמתקיימת משנת 2018 בארה"ב.
כבעלי קבוצה, ג'נר תהיה אחראית על בחירת נהגים, ניהול חסויות וכמובן ניהול הקבוצה. ג'נר עצמה אינה זרה לענף: בשנת 1979 ברוס ג'נר החל להתחרות במירוצי מכוניות כתחביב - ובמהרה הפך לנהג רשמי בקבוצת מרוצים של פורד - והתחרה באופן רשמי עד 1986.

2 צפייה בגלריה
ג'נר רייסינג מכונית מרוץ קייטליק ג'נר
ג'נר רייסינג מכונית מרוץ קייטליק ג'נר
מכונית של ג'נר רייסינג
(ג'נר רייסינג)