סגור

מערך תל אופן השתדרג באופניים חשמליים

לפי הודעת עיריית תל אביב-יפו וחברת תל אופן, 200 זוגות אופניים חשמליים מתוך 500 זוגות שמיועדים לפיזור ברחבי העיר נכנסו החודש לפעילות

סוף-סוף זה קורה - מערך תל אופן משתדרג באופניים חשמליים. לפי הודעת תל אופן ועיריית תל אביב-יפו, החודש נכנסו למערך שיתוף האופניים של העירייה 200 זוגות אופניים חשמליים.


בהמשך צפוי צי האופניים החשמליים של תל אופן, הכולל גם קסדות מותאמות, לגדול ל-500 זוגות, זאת מתוך צי ההשכרה של החברה שיכלול אז 1,500 כלים. כפי שנחשף ב"כלכליסט", עיריית תל אביב-יפו הודיעה שבכוונתה למכור במכרז חלק מצי האופניים הישנים שברשותה.

1 צפייה בגלריה
תל אופן אופניים חשמליים תל אביב
תל אופן אופניים חשמליים תל אביב
אופניים חשמליים של תל אופן בתל אביב
(צילום: תל אופן)

כיום כבר פועלים ברחבי תל אביב כמה סוגים של אופניים וקורקינטים שיתופיים, כאשר המערך כולל כמובן את הקורקינטים של ליים, בירד, ווינד ודומותיהן, וגם אופניים שיתופיים של חברת TO GO. בעבר נבחנו מספר גרסאות של האופניים החשמליים השונים של תל אופן, כאשר בחלק מן הדגמים האופניים התגלו ככבדים מדי לדיווש ברחובות תל אביב, למרות היותם חשמליים.
רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "שילוב אופניים חשמליים במערך תל אופן הוא קריטי לקידום היעד שהצבנו לעצמנו – העברת כמה שיותר תושבים משימוש במכוניות פרטיות להתניידות על כלים דו-גלגליים. אופניים חשמליים מורידים את המאמץ והקושי הנדרשים מהרוכבים, והם כלי ידידותי ונוח למשתמשים".