סגור
מפעל מכוניות טסלה
מפעל מכוניות טסלה (צילום: רויטרס)

טסלה תעצור את פעילות המפעל בגרמניה בשבוע הבא לצורך שדרוג

לפי הפרסומים, למרות שמדובר במפעל שהחל בהרכבת מכוניות לפני פחות מחצי שנה, כבר נדרשים תהליכי ייעוד של פס היצור, במסגרתם מכוניות ימתינו פחות זמן בתחנות ההרכבה השונות בפס הייצור. המפעל מייצר את דגם טסלה Y למספר שווקים כולל ישראל. העצירה מתוכננת למשך שבועיים

טסלה, שרק אתמול דיווחה על ירידה במסירותיה בדיווח החצי שנתי תעצור את פעילות מפעל היצרנית בברלין למשך מספר שבועות, כך מדווחים אמצעי תקשורת בגרמניה.
המפעל, שאלון מאסק התייחס לפעילותו לפני מספר שבועות וציין שמדובר ב"משרפת כספים" התמודד עוד מלפני הקמתו עם שורה של קשיים וכעת נדרש לשדרוג מקיף כדי לעמוד בדרישות ייצור חדשות.
לפי הפרסומים בגרמניה, למרות שמדובר במפעל אשר החל בהרכבת מכוניות לפני פחות מחצי שנה, כבר נדרשים תהליכי ייעוד של פס היצור, במסגרתם מכוניות ימתינו פחות זמן בתחנות ההרכבה השונות בפס הייצור.
עצירת הייצור במפעל הגרמני שמייצר את טסלה Y למספר שווקים כולל ישראל מצטרפת לעצירת ייצור במפעל טסלה בסין בגלל הקורונה.
סגירתו הזמנית של המפעל הגרמני צפויה לצאת לפועל ב-11 ביולי, וצפויה להימשך כשבועיים, פרק זמן ממושך במיוחד עבור יצרן רכב, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במפעל שרק נפתח לפני מספר חודשים. לפי דיווחים בגרמניה, טסלה מייצרת במפעל אלף מכוניות בשבוע, נתון אשר מציב את קיבולת הייצור של המפעל רחוק למדי מן היעד המקורי שעליו הציג אלון מאסק, של 500 אלף יחידות בשנה.